فروش تمام بلیط‌های کنفرانس 2013 WWDC در 2 دقیقه!

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همانگونه که پیش‌تر به اطلاع شما رسانده بودیم، «کنفرانس بین‌المللی توسعه‌دهندگان اپل»، امسال با هدف بررسی جدیدترین پیشرفت‌های مرتبط با سیستم عامل‌های مکینتاش و iOS، از ۲۰ الی ۲۴ خرداد در سان‌فرانسیکو برگزار خواهد شد. سرعت فروش بلیط‌های کنفرانس امسال، در مقایسه با سال گذشته قابل توجه بوده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگانی که بیش از ۲ دقیقه برای خرید بلیط شرکت در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در سال ۲۰۱۳ صبر کردند، فرصت خود را از دست دادند.

سال گذشته، بلیط‌های کنفرانس در ۲ ساعت به فروش رسیدند.

بااین‌حال گزینه دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران WWDC 2013 شود. اپل در معرفی کوتاه این گزینه، از ارسال ویدئو‌های تمام جلسات این کنفرانس برای علاقه‌مندان و برگزاری جلسات گفتگوی تخصصی و فنی (Tech Talk) در «شهری نزدیک به شما» صحبت به میان آورده است.

وب‌سایت Next Web با اشاره به این عبارت، گزارش داده که شهرهای مختلفی می‌توانند میزبان برگزاری جلسات Tech Talk باشند. براساس همین گزارش شهرهای آستین در تگزاس، نیویورک، سیاتل، پکن، برلین، لندن، رم، سائوپائولو و سئول که در سال ۲۰۱۱ و در Tech Talkهای مربوط به iOS 5 میزبان بودند از جمله شهرهای احتمالی هستند.

کنفرانس‌های WWDC اپل، طرفداران زیادی در بین توسعه‌دهندگان دستگاه‌های اپلی دارد و شرکت در آن، برای بسیاری از افراد و شرکت‌های فعال در این زمینه، مهم‌ترین اتفاق سال محسوب می‌شود. کنفرانس امسال که در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، محل تشکیل جلسات و ورک‌شاپ‌های آموزشی زیادی خواهد بود که توسط ۱۰۰۰ نفر از مهندسان اپل برگزار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات