اکسپریا ZR در راه است: صفحه نمایش 4.6 اینچ، رزولوشن 720p، پردازنده 4 هسته‌ای، ضد آب

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
براساس اطلاعات تازه‌ای که توسط اکسپریا بلاگ منتشر شده، سونی در حال آماده سازی مدل جدیدی از خانواده اکسپریا با نام Xperia ZR است. این تلفن که همچون پرچمدار فعلی سونی -اکسپریا Z- ضد آب است با نام مدل C550X روانه بازار خواهد شد و از سخت‌افزاری ضعیف‌تری نسبت به Z برخوردار است.
تبلیغات

اکسپریا ZR مجهز به صفحه نمایش 4.6 اینچ با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، پردازنده Snapdragon S4 Pro با 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این تلفن همچنین دارای درگاه microSD برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی نیز می‌باشد.

ظاهرا سونی در اکسپریا ZR از یک باتری پرظرفیت 2300mAh (میلی آمپر ساعت) استفاده کرده است.

اکسپریا ZR همچون اکسپریا Z ضد آب است اما از استاندارد بالاتر IP55/IP58 نسبت به IP55/IP57 اکسپریا Z پشتیبانی می‌کند. این تلفن قادر است به مدت 30 دقیقه مانع نفوذ مایعات به داخل دستگاه در عمق 1.5 متری گردد.

گفته شده، اکسپریا ZR از نظر شکل و شمایل ظاهری بیشتر شبیه اکسپریا ZL است تا اکسپریا Z، و این بدین معناست که خبری از بدنه شیشه‌ای در این تلفن نیست.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سایز و وزن ZR در دسترس نیست اما ضخامت آن حدود 10 میلی‌متر و وزن آن نیز 140 گرم پیش‌بینی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات