نسخه دو سیم کارته گلکسی اس ۴ با پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa در چین عرضه شد

جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این اخباری در رابطه با ارائه نسخه دو سیم‌کارته ای از گلکسی اس ۴ به بیرون درز کرده بود. امروز سامسونگ رسما از گوشی I9502 با پشتیبانی از دو سیم‌کارت، رونمایی کرد.
تبلیغات

مشخصات فنی این گوشی شباهت بسیاری به نسخه اصلی گلکسی اس ۴ دارد. از مهم‌ترین جزئیات فنی گوشی i9502 می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۵ با فرکانس پردازشی ۱.۶ مگاهرتز، صفحه‌نمایش Super AMOLED Full HD، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۲ با رابط کاربری تاچ‌ویز و حتی ابعاد کاملاً مشابه اشاره کرد. البته I9502 دو گرم سنگین‌تر است که بعید می‌دانیم کاربران متوجه آن شوند.

هنوز اخبار دقیقی در رابطه با اینکه آیا این گوشی فقط در چین عرضه خواهد شد یا به سایر کشورها نیز راه خواهد یافت، منتشر نشده است.

نسخه دیگری به نام I9508 نیز برای عرضه در چین معرفی شده که نسخه تک سیم‌کارته گلکسی اس ۴ با چیپ اسنپدراگون ۶۰۰ خواهد بود. این نسخه نیز علاوه بر عرضه اختصاصی برای کاربران چینی، از TD-SCDMA پشتیبانی خواهد کرد (فناوری 3G در چین)

اگر به یاد داشته باشید در رابطه با شایعه عرضه گوشی گلکسی مینی ۴ نیز از همین اعداد در پایان مدل گوشی‌ها استفاده شده بود: صفر برای نسخه اصلی، ۲ برای نسخه دو سیم‌کارته، ۵ برای نسخه LTE، و ۸ برای نسخه چینی. (این احتمال نیز وجود دارد که شماره‌های صفر و ۵، به ترتیب از چیپ های اگزینوس یا اسنپدراگون استفاده کنند)

احتمالاً شما در جریان دیگر شایعه مطرح در رابطه با گلکسی اس ۴ هستید. شایعه‌ای مبنی برای ارائه نسخه‌ای مقاوم دربرابر آب و گرد و خاک. باید دید آیا این شایعه نیز نهایتاً عملی خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات