بررسی‌ رسانه‌ها از گلکسی اس 4

پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
مطالعه 6 دقیقه
رسانه‌های معتبر دنیا چه نظری در رابطه با گوشی گلکسی اس ۴ سامسونگ دارند؟
تبلیغات

نخستین بررسی‌ها از گوشی پرچم‌دار تازه‌ی سامسونگ منتشر شده است. این شرکت در اواسط ماه مارس این گوشی هوشمند 5 اینچی با نمایشگر فول اچ‌دی را معرفی کرد، اولین تلفن 5 اینچی فول‌اچ‌دی که به نمایشگر AMOLED تجهیز شده است. جمع‌بندی‌های کلی نشان می‌دهد که گلکسی S4 مجهز به سخت افزار فوق‌العاده قدرتمند است اما در واقع به‌روزرسانی بر گوشی پیشین S3 به شمار می‌رود و به همین خاطر برخی معتقدند که این گوشی سامسونگ را نمی‌توان دستاوردی بزرگ برای سامسونگی‌ها دانست. در ادامه مجموعه‌ای از تازه‌ترین بررسی‌ها پیرامون این گوشی را برایتان آماده کرده‌ایم:

توجه داشته باشید که تمام مواردی که در این مقاله ذکر شده‌اند تماما از زبان کارشناسان وب‌سایت‌های مربوطه نقل شده‌اند.

سایت AllThingsD

  • نرم‌افزارهای گلکسی S4 سامسونگ جذاب هستند و آن‌ها را می‌توان تقلیدی از برنامه‌های استاندارد اندروید دانست، یا حتی در برخی از موارد آن‌ها کاربردی‌تر هستند.
  • وضوح نمایشگر و دوربین گلکسی S4 رقیب سرسختی برای آیفون 5 بوده و حتی تصاویری که این دوربین تهیه می‌کند بهتر از رقیب امریکایی خود است، البته [از یاد نبریم که] آیفون اپل یک سالی می‌شود که در بازار عرضه شده است.
  • هنوز این گوشی را با آیفون 5 و نمایشگر 4 اینچش مقایسه می‌کنند در حالی که گلکسی S4 حدود 30 درصد بزرگ‌تر و 17 درصد سنگین وزن‌تر است.

سایت Gizmodo

gizmod gs4
  • - این گوشی همچنان همان ظاهر مستطیل لبه گرد را با خود به همراه دارد، لبه‌های آن فلزی و بدنه‌ی آن پلاستیکی است، گویی که این گوشی برای بازارهای رده پایین طراحی شده است.
  • - کارایی باتری گلکسی S4 یکی از بهترین نمونه‌هایی است که در سال جاری در بین گوشی‌های هوشمند مشاهده کرده‌ایم؛ با این وجود هنوز راه درازی تا رسیدن به طول عمر باتری RAZR MAXX HD در پیش دارد.
  • - حجم صدای خروجی در گلکسی S4 مشکل دیگر این تلفن هوشمند است. آن‌ها از یک اسپیکر بسیار کوچک در این گوشی استفاده کرده‌اند که در قسمت پایین پشت دستگاه کار گذاشته شده است.
  • -گلکسی اس 4 تلفن بسیار خوبی است اما وان انتخاب بهتری است. تنها در این شرایط باید S4 را به One ترجیح دهید: نیازی شدیدی به حافظه ذخیره سازی بیش از 32 یا 64 گیگابایت داشته و بدنبال درگاه microSD باشید یا اینکه یکی دو ساعت طول عمر باتری بیشتر نیاز داشته باشید.

سایت Engadget

engadget gs4
  • -صفحه نمایش بسیار خوب AMOLED با رزولوشن 1080، دوربین با بازده بسیار خوب در شرایط نوری مناسب، پردازنده سریع و قدرتمند و طول عمر باتری بسیار بالا
  • - اسکرول هوشمند، که قادر به تشخیص حرکات سر و حرکت در بین صفحات است را می‌توان بر روی کاغذ ایده‌ای عالی دانست، اما در عمل به دلایل گوناگون مشکلاتی را به همراه دارد که شامل قابلیت‌های محدود شده، و کارایی ضعیف به خصوص در محیط‌هایی است که به طور مناسب نورپردازی نشده است.
  • - بسیاری از [حالت‌های جدید عکس‌برداری ] برای عکاسی در میهمانی‌ها مناسب است، در حالی که در شرایط دیگر کارایی لازم را ندارد، اما کسانی هم پیدا می‌شوند که از این قابلیت‌ها به طور مداوم استفاده کنند.
  • - سامسونگ قابلیت‌های متنوع و جذابی را در همان شاسی سابق جا داده و از طراحی تازه‌ای استفاده نکرده است. به همین دلیل از نظر ظاهری جذابیت خاصی ندارد، مخصوصا وقتی آن را کنار HTC One قرار می‌دهیم. اما بدون شک S4 نسبت به S3 از جنبه‌های مختلف سخت‌افزاری بروز شده است و طول عمر باتری بسیار بالاتری دارد.

سایت The Verge

galaxy s4 theverge
  • -گوشی هوشمند گلکسی S4 دارای نمایشگری 5 اینچ با وضوح نمایش 1080 در 1920 پیکسل است که بزرگ، زیبا و واقعاً چشمگیر به نظر می‌رسد.
  • - این گوشی فوق‌العاده سریع و قدرتمند است و توانست تمامی وظایفی که به آن محول کردم را به خوبی انجام دهد. البته در برخی شرایط نرم افزارها با تاخیر و کندی اجرا می‌شدند که احتمالا مربوط به مشکلات نرم افزاری می‌شود.
  • - گلکسی اس 4 در کنار وان و نکسوس 4 بهترین انتخاب‌های اندرویدی به شمار می روند، این تلفن از جنبه‌های مختلف بسیار خوب است، از دوربین و باتری بسیار خوبی بهره می‌برد و قدرت و بازده آن نیز عالی است. سامسونگ امکانات نرم افزاری مناسب و کارآمدی را نیز در این تلفن گنجانده است و در کل این تلفن از نظر فنی یک دستاورد خوب برای سامسونگ به شمار می‌رود در این موضوع شکی نیست. اما اگر تمام تکنولوژی دنیا هم یک‌جا جم شوند بازهم طراحی بد را نمی‌پوشانند. من نیازی به گیگاهرتز بالاتر یا امکانات نرم افزاری بیشتر ندارم، من به تلفنی نیاز دارم که وقتی آن را در دست می‌گیرم حس خوبی داشته باشم، وقتی آن را برروی میز خود قرار می‌دهم زیبا به نظر برسد، به همین دلیل گلکسی اس 4 را انتخاب نمی‌‌کنم.

وب سایت CNET

001Samsung Galaxy S4 35627724 accessories 610x407
  • - گلکسی اس 4 سامسونگ بدون شک در کنار HTC One بهترین تلفن‌ اندرویدی به شمار می‌رود و در کل بازار تلفن‌های هوشمند در کنار وان، لومیا 920، بلک بری Z10 و آیفون 5 جزو 5 تلفن برتر دنیا است. اندروید در حال حاضر پیشرفته‌ترین سیستم‌عامل موبایل دنیا است و گلکسی اس 4 نیز قابلیت‌های بسیاری را به این سیستم‌عامل اضافه نموده است. اما امکانات زیاد نرم‌افزای به معنای بهتر بودن نیست. تلفن HTC از نظر فیزیکی و کیفیت ساخت از S4 بهتر است و طراحی آن نیز جدیدتر به نظر می‌‌رسد. وان نیز از فرستنده اینفرارد و امکانات نرم افزاری خاصی همچون Zoe و Blinkfeed برخوردار بوده و صدای خروجی آن نیز به مراتب بهتر از S4 است اما این تلفن فاقد امکاناتی همچون درگاه میکرو SD و باتری قابل تعویض است که در S4 وجود دارند. سامسونگ در گلکسی اس 4 امکانات بسیاری افزوده که اگر گلکسی اس 4 را کنار بگذارید حتما دلتان برایشان تنگ خواهد شد. این امکانات آنقدر زیاد هستند که احتمالا مردم تنها از بعضی از آنها استفاده خواهند کرد. وقتی نوبت به قابلیت‌های دستگاه می‌رسد، گلکسی اس 4 تمام نیازهای ضروری را پوشش می‌دهد. من واقعا از کار کردن با این تلفن لذت بردم.

سایت BusinessInsider

گلکسی اس 4
  • - در مورد گلکسی اس 4 اشتباه نکنید، این یک تلفن فوق‌العاده است و به راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از بهتری‌های بازار یاد کرد. با این تلفن تجربه فوق‌العاده‌ای از اندروید را در صفحه نمایش بزرگ و زیبا خواهید داشت. اگر پلاستیکی بودن بدنه آن برایتان اهمیت نداشته باشد، از استفاده از گلکسی اس 4 به شدت خوشحال خواهید شد.

شما چقدر با این نظرات موافق یا مخالف هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات