ال‌جی وعده تلفن انعطاف‌پذیر با صفحه نمایش OLED را برای امسال داد

پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در جلسه بحث و گفتگویی که پس از گزارش مالی این شرکت برگزار شد، رسما اعلام کرد که در حال طراحی و ساخت یک تلفن انعطاف‌پذیر با صفحه‌نمایش OLED است که در سه‌ماهه آخر امسال وارد بازار خواهد شد. مدیر ارشد بخش موبایل ال‌جی، یون بو-هیان گفت که تیم‌اش در حال همکاری نزدیک با ال‌جی-دیسپلی است تا این تلفن را هرچه سریع‌تر به دست مصرف‌کننده برساند.
تبلیغات

در حال حاضر موانع مختلفی بر سر راه تلفن‌های انعطاف پذیر وجود دارند و بزرگ‌ترین‌ آن‌ها باتری است. اما احتمالاً ال‌جی نیز بدنبال ساخت تلفن مشابه نمونه اولیه از ماکت سامسونگ است که در CES امسال به نمایش گذاشته شد. احتمالاً ال‌جی نیز قصد ساخت تلفنی را دارد که به بخشی از صفحه آن انحنا داده شده است.

مشکلات مربوط به تولید، معمولاً باعث می‌شوند تا نسل جدید نمایشگرها کمی دیرتر از زمانی که شرکت‌ها اعلام می‌کنند، وارد بازار شود. ال‌جی و سامسونگ هر دو در زمینه تولید تلویزیون‌های OLED با مشکلاتی رو‌به‌رو شدند و زمان عرضه این محصولات را چند بار به عقب انداختند. هر دو کمپانی تولید صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر را نیز در برنامه خود قرار داده‌اند، اما سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که امسال این نمایشگرها وارد بازار نخواهند شد و حالا ال‌جی وعده آخر سال را برای اولین محصول نهایی مجهز به این نوع از نمایشگرها داده است.

ال‌جی امروز در نشست دیگری اعلام کرده که تلویزیون‌های منحنی شکل OLED نیز اواخر امسال برای فروش به مشتریان آماده خواهند شد.

به نظر شما تلفن‌های منحنی شکل کارایی بیشتری نسبت به تلفن‌های رایج بازار دارند؟ آینده این تلفن‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات