تأخیر احتمالی اپل در معرفی آیفون ارزان‌قیمت با صفحه‌نمایش ۴ اینچی و آیفون 5S با تکنولوژی اسکن اثر انگشت

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسید، اپل در حال تغییر سیاست‌های پیشین خود است. اخباری که این روزها درباره اپل منتشر می‌شود، همگی به صفحه‌نمایش بزرگتر و یک نسخه ارزان‌قیمت از آیفون اشاره می‌کنند. براساس اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، اپل در حال کار روی ویژگی اسکن اثر انگشت برای به کارگیری آن در نسل بعدی آیفون است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس شنیده‌ها، اپل ممکن است به علت وجود مشکلاتی در یافتن ماده‌ای که باعث اختلال در سنسور اسکن اثر انگشت در آیفون 5S نشود، در معرفی نسل بعدی آیفون را با تأخیر مواجه شود. براساس گفته‌های منابع تأمین‌کننده قطعات به خبرگزاری رویتر، اسکن اثر انگشت یکی از امکانات تازه دستگاه جدید اپل محسوب می‌شود.

علاوه بر این، آیفون 5S است قرار است به همراه یک آیفون ارزان‌قیمت، با قیمتی معادل نصف قیمت آیفون اصلی به بازار معرفی شود. این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده و مشتریان مناطقی مانند چین و هند را هدف قرار خواهد داد. هر دو آیفون جدید، به صفحه‌نمایش ۴ اینچی مجهز خواهند بود، با این تفاوت که آیفون ارزان‌قیمت بعضی از ویژگی‌های آیفون 5S مانند اسکن اثر انگشت را نخواهد داشت.

در ابتدا، انتظار منابع تأمین‌کننده، شروع تولید انبوه آیفون جدید، در ماه ژوئن (خرداد ماه) بود اما به مرور زمان احتمال قطعی بودن این تاریخ ضعیف شد. احتمالاً تولید صفحه‌نمایش آیفون جدید، از ماه می (اواخر اردیبهشت) شروع خواهد شد.

یکی از تأمین‌کنندگان قطعات آیفون، جزئیات جالبی از نگرش اپل درباره محصولاتش مطرح می‌کند که در صنعت تأمین قطعات با نام سم اپل (Poison Apple) شناخته می‌شود و به انتظارات بالای اپل و توجه به استانداردها برای تولید یک محصول ارزان‌قیمت باز می‌گردد.

طی چند ماه گذشته، ارزش سهام اپل به کمتر از ۴۰۰ دلار رسیده است. بااین‌حال ارزش سهام اپل، همچنان بیشتر از زمان فوت استیو جابز است.

حال باید منتظر اپل و محصولات جدیدش بود. نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات