ال جی با برنامه Avatarbook، کودکان را به دنیای تلویزیون های هوشمند وارد می‌کند

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ال جی با نرم افزار Avatarbook که در تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی اجرا می‌شود، کودکان را مخاطب قرار داده است. این نرم افزار به شکلی ساده کودکان را به میان داستان‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه شان می‌برد. به طوری که آنها می‌توانند خود را در صفحه تلویزیون به عنوان شخصیت اصلی کارتون‌هایی چون علاءالدین، پینوکیو و آلیس در سرزمین عجایب مشاهده نمایند. علاوه بر شادی و خنده، Avatarbook یک راه عالی جهت یادگیری مستقیم و هرچه بهتر متن‌ها و موزیک‌های مربوط به دانش آموزان است.
تبلیغات

به گفته مدیر ارشد این بخش، Avatarbook به عنوان قسمتی از تعهدات ال جی در زمینه تولید نرم افزارهای آموزشی مربوط به کودکان، در پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند است. به طور معمول، تلویزیون‌های هوشمند با به کارگیری روش‌های جدید، از پتانسیل فراوانی برای استفاده هرچه بیشتر کودکان برخوردار است. ال جی نیز معتقد به توسعه و تولید نرم افزارها و برنامه‌های منحصر به فردی است که تمامی‌افراد یک خانواده بتوانند از آنها لذت ببرند.

مراحل کار با این برنامه بسیار آسان بوده و کودکان می‌توانند به راحتی آن را اجرا کنند. به این صورت که در ابتدا از میان 10 آهنگ جذاب یا 5 داستان قدیمی‌ مربوط به گروه سنی خود، یکی را انتخاب نموده و سپس با استفاده از دوربین تلویزیون هوشمند ال جی از چهره خود عکس گرفته و با امکان انتخاب مدل مو، سایز و حالت های مختلف، آواتار چهره خود را می‌سازند.

برنامه Avatarbook ال جی

در انتها نیز می‌توانند لذت حضور در صفحه تلویزیون را با یک چهره کارتونی دوست داشتنی، به عنوان شخصیت اصلی یک داستان یا یک خواننده تجربه کنند.

در ماه جاری برنامه Avatarbook در فروشگاه اپلیکیشن ال جی عرضه می‌گردد و از تمامی‌ مدل های جدید تلویزیون های هوشمند که دارای دوربین هستند، پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات