یاهو به سرعت فناوری Summly را به اپلیکیشن iOS خود اضافه کرد

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
هنوز یک ماه از خرید 30 میلیون دلاری یاهو نمی‌گذرد که این شرکت نسخه جدید اپلیکیشن خود برای ابزارهای اپلی را به فناوری Summly بروز نموده است. اگر به خاطر داشته باشید، یاهو چندی پیش استارتاپ Summly را از آن خود کرد و علاوه بر میلیونر نمودن برنامه نویس 17 ساله‌اش، او را جذب شرکت خود کرد. حال اگر صاحب آیپاد تاچ یا آیفون هستید می‌توانید نسخه جدید اپلیکیشن یاهو را با ظاهری متفاوت تجربه کنید.
تبلیغات

Summly پیش از این یک اپلیکیشن مستقل تحت iOS بود که اخبار را به شکلی خاص و خلاصه‌ برای کاربر به نمایش در می‌آورد. یاهو پس از تصاحب این اپلیکیشن، آن را حذف کرد و اعلام کرد که قصد دارد از فناوری آن در اپلیکیشن‌های خود استفاده نماید. حال پس از گذشت کمتر از یک ماه، این شرکت اینترنتی، نسخه جدید اپلیکیشن موبایل خود را برای آیفون و آیپاد منتشر نموده است. در نسخه جدید نرم افزار یاهو قابلیتی به نام نمایش سریع مقالات وجود دارد که در آن از فناوری Summly استفاده شده است.

در نسخه جدید نرم‌افزار یاهو تغییرات دیگری نیز اعمال شده، به عنوان مثال سیستم جستجو برای تصاویر و ویدیوها توسعه یافته و کاربر امکانات بیشتری برای شخصی سازی اپلیکیشن دارد. اما بزرگترین تغییر در آن یکپارچگی با فناوری Summly است.

واقعا چطور یاهو در کمتر از یک ماه توانسته اپلیکیشن خود را با Summly یکپارچه کند؟ بدون شک روند توسعه و تهیه نسخه جدید یاهو پیش از اعلام رسمی خرید Summly آغاز شده و توافقات مابین یاهو و ساملی احتمالا چندین ماه پیش از اعلام رسمی انجام گردیده است.

لینک دانلود Yahoo در اپ-استور اپل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات