سرویس موزیک توییتر به زودی راه اندازی می‌شود

شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
توییتر نسبت به راه اندازی سرویس موزیک خود اقدام کرده است، این سرویس که از طریق آدرس music.twitter.com در دسترس خواهد بود هنوز راه اندازی نشده و در صفحه آن عبارت «به زودی» قابل مشاهده است. انتظار می‌رود این سرویس با ابزارهای مختلف مرتبط با موسیقی یکپارچه شود.
تبلیغات

چندی پیش توییتر یک گروه فعال در زمینه گردآوری موزیک را به شرکت خود اضافه کرد و از همان زمان شایعه شد که بزرگترین شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ دنیا، قصد دارد تا سرویس موزیک خود را عرضه کند. هرچند سرویس موزیک توییتر هنوز فعال نشده اما کاربران با دقت در رابط کاربری و کدهای این صفحه متوجه شده‌اند که سرویس موزیک توییتر با سرویس‌های معروف از جمله یوتیوب، Spotify, Rdio، آیتیونز و SoundCloud یکپارچه خواهد شد.

همچنین در کد موجود در صفحه موزیک توییتر، به یک اپلیکیشن اشاره شده که احتمالا برای ابزارهای موبایل اندرویدی و iOS ارائه خواهد شد و دسترسی به این سرویس را برای کاربران آسان خواهند نمود.

از جمله کاربردهای که برای این سرویس پیش بینی شده است می‌توان به امکان خرید موزیک، پیشنهاد موزیک خاص به دیگران، بیوگرافی هنرمندان موسیقی و ابزارهایی برای دنبال نمودن کاربران به شکلی تازه اشاره کرد.

انتظار می‌رود سرویس موسیقی توییتر این هفته رسما شروع به کار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات