تلویزیون‌های K610 و Roku Ready K360M کمپانی Hisense روانه بازار شدند

چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی Hisense که در حوزه تولید تلویزیون‌های مدرن نام‌ونشان معتبری دارد، دو مدل جدید از محصولات خود را روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات تلویزیون هوشمند K610 با ویژگی‌های جدید و جذاب و دیگری تلویزیون K360M با قابلیت اتصال به پلتفرم Roku Ready است.
تبلیغات

نمایندگی هایسنس در ایالات متحده به‌تازگی اعلام کرده که تلویزیون‌های 40 و 46 اینچی K360M Roku Ready این کمپانی به همراه تلویزیون‌های هوشمند 50 و 55 اینچی K610 روانه بازار شده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را ازطریق فروشگاه‌های Walmart خریداری کنند.

قاب دور این تلویزیون بسیار باریک است و تنها 13 میلی‌متر عرض دارد و از فناوری‌های جذابی بهره می‌برد. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به قابلیت اتصال WiFi یکپارچه، جدیدترین رابط کاربری تلویزیون هوشمند Hisense، نرخ رفرش 120 هرتز، یک پورت MHL استاندارد و البته قابلیت اتصال به پلتفرم Roku Ready اشاره کرد. رابط کاربری جدید Hisense این امکان را فراهم می‌کند تا از هزاران اپلیکیشن Vudu، فیلم‌های HD، نتفلیکس، یوتیوب و پاندورا استفاده کنید.

ویژگی Roku Ready به مشتریان Hisense امکان می‌دهد تا از ابزار استریمینگ Roku برای پخش آنلاین محتوا از بیش از 750 کانال استفاده نمایند. محتوای این کانال‌ها شامل فیلم‌ها، موزیک‌ها و بازی‌های متنوع است که روی پلتفرم استریمینگ Roku دردسترس هستند. این تلویزیون‌ها چندان ارزان‌قیمت نیستند ولی اگر پول کافی برای خرید آن‌ها را داشته باشید، یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات