برندگان مسابقه کارائوکه ال جی، 18 میلیون جایزه نقدی دریافت نمودند

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
شب گذشته ال‌جی طی مراسم ویژه‌ای که با حضور 10 نفر برتر مسابقه کارائوکه «کی بهتر میخونه»، کاربران فعال وب سایت مربوط به مسابقه، هیئت داوران و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، 10 نفر برتر این مسابقات را معرفی کرد و به نفرات اول تا سوم در مجموع 18 میلیون تومان جایزه نقدی را اهداء کرد.
تبلیغات

شرکت گلدیران با حمایت ال جی و در راستای ایجاد فرهنگ کارائوکه در خانواده‌های ایرانی و گرمابخشی هرچه بیشتر به محیط‌های خانواده، مسابقه خوانندگی به صورت آنلاین را برگزار کرد و شب گذشته نیز نفرات برتر این مسابقه معرفی گردیدند.

کارائوکه چیست؟

کارائوکه ابزاری سرگرم‌کننده‌ برای دوستداران آوازخوانی چه آماتور یا چه حرفه‌ای است که به  یک صفحه نمایش متصل شده و امکان پخش موسیقی بی‌کلام آوازهای مشهور به همراه متن زیرنویس آن‌ها را بر روی صفحه نمایش میسر می‌کند، کاربر از طریق میکروفنی که به دستگاه کارائوکه متصل می‌شود می‌تواند متن آواز نمایش داده شده بر روی صفحه را همزمان با آهنگ در حال پخش بخواند. در نهایت نیز کارائوکه صدای کاربر را با صدای خواننده اصلی مقایسه نموده و به او امتیاز می‌دهد.

ال‌جی اولین برندی است که کارائوکه را برای کشور ما بومی نموده و با همکاری شرکت گلدیران به همراه یک دیسک حاوی 300 آهنگ بنام و محبوب ایرانی وارد بازار کرده است.

کلمه کارائوکه از دو واژه ژاپنی "Kara" به معنی "خالی" و "oke" به معنی "ارکستر" تشکیل شده است. کارائوکه بنا به عقیده‌ی بسیاری در سال 1971 توسط یک موسیقی دان ژاپنی به نام دایسوکه اینوئه که اهل شهر کوبه ی ژاپن بود، به وجود آمد. و در سال 1980 در دیگر نقاط شرق و جنوب شرق آسیا گسترش یافت.

کارائوکه علاوه بر ایجاد جذابیت و سرگرمی در خانواده‌ها، ابزار بسیار مناسبی برای آموزش آهنگ خوانی است و در این راستا به علاقمندان موسیقی و آواز خوانی کمک بزرگی می‌کند.

 مسابقه و نفرات برتر

در مسابقه آنلاین کارائوکه ال جی، کاربر 20 آهنگ پرفروش از خوانندگان معرف ایرانی را از وب سایت ال جی ریتم، LGReetm.ir دریافت می‌کرد و با باز خوانی و آپلود صدای خود در این وب سایت، وارد رقابت می‌شد. شرکت کنندگان در فاصله زمانی 19 تا 24 آبان 91 بازخوانی آهنگ‌ها را انجام دادند و پس از آن، آثار شرکت کنندگان توسط هیئت داوران شامل: نماینده گروه رستاک، علی لهراسبی و محمد معتمدی مورد ارزیابی قرار گرفتند. در فاز دوم که در فاصله زمانی 24 آبان تا 25 آذر 91 انجام شد، بازدیدکنندگان سایت کارائوکه ال جی به آهنگ‌های منتخب امتیاز داده و در نهایت نفرات اول تا دهم براساس امتیاز بدست آمده توسط کاربران انتخاب شدند.

در مسابقه کارائوکه ال جی 1212 ترانه توسط 562 کاربر آپلود شد.

نفرات برتر  مسابقه ال‌جی کارائوکه «کی بهتر می‌خونه» توسط مجری‌ مراسم اختتامیه، احسان علیخانی اعلام شدند. آقایان مهدی محمدی‌فرد، مهدی رضایی‌نسب و مهرداد معزی به ترتیب نفرات اول تا سوم اعلام گردیدند. به نظر برخی از افرادی که در سالن مراسم اختتامیه حضور داشتند نفر دوم صدای بهتری نسبت به دیگران هنرمندان برتر داشت اما به هر حال کاربران بیشتری به صدای مهدی محمدی فرد امتیاز داده بودند و ایشان به عنوان بهترین خواننده مسابقه کارائوکه ال جی انتخاب شدند.

ال جی و گلدیران به نفر اول این مسابقات مبلغ 10 میلیون تومان، نفر دوم 5 میلیون تومان و نفر سوم 3 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا نمودند و به نفرات 4 تا 10 نیز یک دستگاه کارائوکه ال جی اهدا شد. از بین کاربران فعال وب سایت کارائوکه نیز به قید قرعه به سه نفر دستگاه کارائوکه و به 7 نفر کارت هدیه خرید از محصولات ال جی اهدا گردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات