جذاب‌ترین تصاویر حوزه علم و فناوری هفته ۲

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴
مطالعه 4 دقیقه
بهترین تصاویر حوزه علم و فناوری در هفته ای که گذشت را تقدیم شما می‌کنیم. سعی خواهیم کرد که این روال را ادامه دهیم و هر هفته با بهترین تصاویر فناوری در خدمت شما زومیتی‌های عزیز باشیم.
تبلیغات

باغ طلسم شده

science and tech pics 2nd-1

Illusive Elusive (موهوم گریزپا) عنوان اثر هنری عجیب و غریبی است که در نمایشگاه هنری Kinetica Art لندن در معرض نمایش عمومی قرار گرفته است. تازه‌ترین رویداد هنری این مجموعه هنری به نمایش آثار مبتنی بر حرکات جنبشی، روباتیک، صدا، نور و رسانه‌های جدید اختصاص یافته است.

تونل کوهستانی

science and tech pics 2nd-2

دستگاه حفاری بزرگی مشغول تکمیل تونل 4 کیلومتری ساورن (Saverne) در منطقه‌ای کوهستانی در شرق فرانسه است. قرار است از این تونل در خط راه‌آهن پرسرعت استراسبورگ – پاریس استفاده شود.

سوختگیری در هوا

science and tech pics 2nd-3

یکی از هواپیماهای اف 18 (F/A-18) متعلق به نیروی هوایی سلطنتی استرالیا مشغول سوخت‌گیری از یک هواپیمای تانکر چندمنظوره‌ی KC-30A بر فراز آسمان است.

زیبایی زیر دریا

science and tech pics 2nd-4

الکساندر سمنف (Alexander Semenov) عکاس و غواصی خوش قریحه‌ی روس بالاخره موفق به ثبت تصویری زیبا از عروس دریایی یال شیری در آب‌های بسیار سر دریای سفید واقع در شمال غربی روسیه شد.

هشداری برای طوفان

science and tech pics 2nd-5

پکن، پایتخت چین نخستین طوفان شن را در سال جدید چینی تجربه می‌کند. در خلال این طوفان بود که کیفیت هوای این کلانشهر بسیار کاهش یافته و پنج‌شنبه گذشته از مرز خطرناک گذشت.

نقش‌نگار فضایی

science and tech pics 2nd-6

طرح‌های خارق‌العاده‌ی تلسکوپ فضایی اشعه گامای Fermi ناسا از 51 ماهی که این فضاپیما تپ‌اختر بادبان (ستاره‌ای که در صورت فلکی بادبان قرار دارد) را زیرنظر گرفته است.

همه ‌چیز در عرشه

ژو جینشی (Zhu Jinshi)، هنرمند چینی مشغول اعمال آخرین تغییرات بر روی یادبود قایق کاغذی برنجی است که ماحصل تراوشات ذهنی این چشم‌بادامی خوش ذوق می‌باشد. قرار است این اثر هنری (!) در نمایشگاه Art 13 (هنر 13) لندن به نمایش عموم گذارده شود.

گوش پاک‌کن

science and tech pics 2nd-8

سونیل کومار (تصویر راست) در جاده‌ای که به آمریتسار ختم می‌شود مشغول راه‌انداختن یک مشتری دیگر است. اگر به کشور هفتاد و دو ملت سفر کنید، می‌توانید گوش پاک‌کن‌ها را به طور معمول در شهرهای هندوستان مشاهده نمایید.

راهنمای تور موتوری

science and tech pics 2nd-9

بازدیدکنندگان از موزه‌ی ملی علوم و نوآوری ژاپن از این پس می‌توانند از راهنماهای موتوری که شرکت هوندا با عنوان «Uni-Cub» ارائه کردهة بهره ببرند و به صورت نشسته از اثار به نمایش درآمده در این موزه‌ی جذاب بازدید کنند.

ورود افراد ممنوع

science and tech pics 2nd-10

کلت آبراهام (Clet Abraham) هنرمند فرانسوی‌تباری است که به هنر فضای شهری علاقمند است. در این تصویر، تازه‌ترین اثر وی را ملاحظه می‌نمایید که به تغییر شکل تابلوی راهنمایی و رانندگی در برلین مربوط می‌شود!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات