MiiPC: کامپیوتر اندرویدی که به والدین امکان کنترل فعالیت‌های آنلاین فرزندانشان را می‌دهد

شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
چند کارآفرین هوشمند ایده جالبی را در سایت Kickstarter ثبت نموده‌اند و توانسته‌اند ظرف کمتر از 24 ساعت هزینه مورد نیاز برای کلید زدن پروژه را جذب نمایند. MiiPC یک کامپیوتر مبتنی بر اندروید است که از طریق یک اپ موبایل قابلیت‌های بسیاری را برای کنترل فعالیت‌های آنلاین کودکان به والدین می دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

وقتی درباره دنیای دیجیتال و استفاده کودکان از تکنولوژی و اینترنت صحبت می‌شود یکی از چالش‌های مهم بحث امنیت آنها در فضای مجازی است. در دنیای امروز که بسیاری از کودکان دائما آنلاین هستند، کنترل زمانی که صرف استفاده از اینترنت می‌کنند و محتوایی که دریافت می‌کنند کار بسیار دشواری است. اما یک پروژه جدید در Kickstarter این امکان را برای والدین فراهم نموده است.

MiiPC یک رایانه شخصی کوچک است که به اکثر نمایشگرها و تلویزیون‌ها متصل می‌گردد و به والدین این امکان را می‌دهد که استفاده فرزندانشان از آن را توسط یک اپلیکیشن موبایل زیر نظر بگیرند. این دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندروید است و هر عضو خانواده می‌تواند با استفاده از یک حساب دسکتاپ جداگانه از آن استفاده کند. در زیر می‌توانید ویدئوی مربوط به این کامپیوتر را مشاهده نمایید.

اگر کودک شما به جای تحقیق برای گزارش درسی خود، در حال بازی کردن پرندگان خشمگین باشد، می‌توانید کاری کنید که دسترسی وی به برخی برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها قطع شود. همچنین می‌توانید از راه دور آنها را از وب‌سایت یا برنامه خاصی که در داخل آن هستند خارج کنید و از دسترسی وی به آنها در آینده جلوگیری نمایید. والدین می‌توانند تاریخچه استفاده آنلاین کاربران از دستگاه را مشاهده نمایند. هر حساب کاربری می‌تواند شخصی‌سازی شود و به صورت زنده کنترل گردد.

به گفته توسعه‌دهندگان MiiPC، هدف این ایده آن است که یک راه ساده و موثر برای کنترل والدین بر فعالیت‌ها و تجربیات آنلاین فرزندانشان ارائه نمایند. این ایده توانست ظرف کمتر از 24 ساعت به حدنصاب 50,000 دلار سرمایه مورد نیاز خود برسد، و هم‌اکنون سرمایه جذب شده آن در Kickstarter از 100,000 دلار نیز عبور کرده است.

تخمین زده می‌شود که MiiPC با قیمت 99 دلار در ماه آگوست روانه بازار گردد.

نظر شما درباره MiiPC چیست؟ آیا شما برای کنترل فعالیت‌های آنلاین فرزند دلبندتان از نرم افزارها یا ابزارهای اینچنینی استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات