کمپانی تولیدکننده گیتار گیبسون، بخش عمده‌ای از سهام TEAC را خریداری نمود

جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
گیتارهای گیبسون در بین علاقه‌مندان موسیقی به کیفیت و البته قیمت بالا شهره‌اند. حال این کمپانی بخش عمده‌ای از سهام TEAC را تصاحب کرده تا بتواند از فناوری‌های آن استفاده کرده و مدل‌های متنوع‌تری را تولید نماید.
تبلیغات

اگر کمی اهل موسیقی و نوازندگی باشید حتما می‌دانید که گیتارهای گیبسون چه ارزشی دارند. در کشور ما که به راحتی گیر نمی‌آیند و نوازندگان خوره گیبسون مجبورند محصولات طرح گیبسون کمپانی‌های دیگر را خریداری کنند! البته این امر همیشه با شکایت گیبسون از مقلدین همراه بوده است. از این‌ها که بگذریم، به نظر می‌رسد این کمپانی تولیدکننده گیتار از روند قدیمی کار خود خسته شده و قصد دارد به جای شکایت‌های مکرر از مقلدین طرح‌های خود و ارائه گیتارهای الکتریک همیشگی، به سراغ تنوع بیشتر در محصولات خود برود. در همین راستا گیبسون 54 درصد از سهام کمپانی ژاپنی TEAC را به قیمت 52 میلیون دلار خریداری نموده است.

آخرین باری که از TEAC خبری داشتیم، این بود که چیزهایی مثل هدفون یا رادیوهایی به سبک و سیاق قدیمی را تولید می‌کرد. هنوز هیچ برنامه مشخصی از سوی گیبسون ارائه نشده ولی احتمالا به زودی شاهد ارائه گیتارهایی با فناوری‌های جدیدتر صوتی خواهیم بود که می‌تواند به تنوع محصولات این کمپانی کمک نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات