فلیپ‌برد 2 با چندین قابلیت تازه معرفی شد

چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
فلیپ برد یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های خبرخوان‌ دنیا است که مقالات وب سایت‌های مختلف را در قالبی شبیه به مجله به نمایش در می‌آورد. Flipboard هر چند وقت یک بار با چند قابلیت تازه بروز می‌شود اما امروز یک نسخه اصلی از آن با چندین تغییر بزرگ منتشر شده است. در نسخه 2 فلیپ‌برد نحوه نمایش اخبار دستخوش تغییر شده و همچنین امکانی فراهم گردیده تا همه بتوانند برای خود یک مجله در این اپلیکیشن ایجاد کنند.
تبلیغات

نسخه 2 فلیپ‌برد فعلا فقط برای ابزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل iOS یعنی آیفون، آیپد و آیپاد تاچ بروز شده و قرار است نسخه تحت اندروید آن نیز در ماه آینده منتشر گردد. فلیپ‌برد 2 تغییرات بسیاری را شامل شده که در ویدیو 7 دقیقه‌ای پایین می‌توانید با آنها آشنا شوید.

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم یکی از مهمترین قابلیت‌های جدید فلیپ‌برد، امکان ساخت مجله توسط کاربر است. یعنی شما می‌توانید مقالات، ویدیوها، تصاویر و صداهای مورد نظر خود را از طریق فلیپ‌برد در قالب یک مجله کنار هم قرار دهید. سپس شما می‌توانید مجله ساخته شده را پیش خودتان نگه دارید یا آن را در دسترس عموم قرار داده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

در فلیپ‌برد 2 از یک سیستم نظردهی جدید استفاده شده که در آن کاربران می‌توانند برای هر مقاله نظر خود را ارسال کنند.

قسمت مربوط به راهنمای محتوا نیز تغییر کرده تا کاربران راحت‌تر بتوانند به محتوا یا مجله مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. به نظر می‌رسد فلیپ‌برد به دنبال جایگزینی برای سرویس Pocket یا Instapaper نیز بوده و در نسخه 2 قابلیتی به نام Flip اضافه شده که در آن یک مقاله به نوعی علامت گذاری می‌شود که کاربر بتواند به راحتی در مراجعات بعدی آن را یافته و به مطالعه آن بپردازند.

در Flipboard قسمت پیشنهادی جدیدی اضافه شده که در آن مقالاتی به شما پیشنهاد داده می‌شوند که از نگاه فلیپ‌برد شما آنها را دوست خواهید داشت.

فلیپ‌برد در بیانه معرفی نسخه 2 این اپلیکیشن اعلام نموده در حال حاضر 50 میلیون نفر از این اپلیکیشن برای خبر خواندن استفاده می‌کنند. برای دانلود فلیپ‌برد 2 به آیتیونز مراجعه کنید و اگر کاربر اندروید هستید می‌بایستی چند هفته منتظر بمانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات