تلفن هوشمند آمازون با صفحه نمایش 4.7 اینچی وارد بازار می‌شود

چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
براساس اطلاعات بدست آمده از یکی از تامین‌کنندگان قطعات مورد نیاز آمازون، غول خرده فروشی دنیا قصد دارد از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی در تلفن هوشمند آینده خود استفاده کند. پیش از این نیز شایعات و شواهد بسیاری پیرامون تلفن هوشمند آمازون منتشر شده بود که در آن‌ها به صفحه نمایش 4.3 اینچ اشاره می‌شد اما حالا براساس اطلاعات بدست آمده از تولید کننده تبلت Kindle Fire آمازون گزارش شده که این کمپانی تصمیم گرفته تا سایز صفحه نمایش تلفن خود را افزایش دهد.
تبلیغات

طی چند ماه گذشته سایز صفحه نمایش تلفن‌های هوشمند افزایش یافت و حالا اگر یکی دو تلفن پرچم‌دار از جمله آیفون را کنار بگذاریم، پرچمداران باقی شرکت‌ها حداقل دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی هستند. در همین راستا آمازون نیز تصمیم گرفته تا سایز صفحه نمایش تلفن در حال طراحی و ساخت خود را به 4.7 اینچ افزایش دهد.

در ادامه این گزارش آمده که تلفن آمازون در سه ماهه دوم 2013 رسما معرفی خواهد شد.

علاوه بر این‌ها اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهد آمازون در حال ارتقاء و بهبود مشخصات سخت افزاری تلفن خود است. شاید دلیل تاخیر در معرفی و عرضه این تلفن نیز در همین موضوع باشد.

بدون شک اگر آمازون وارد بازی تلفن‌های هوشمند شود با یک تلفن ارزان قیمت و خوش ساخت روبرو خواهیم شد که مورد استقبال بسیاری از کاربران بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات