استیو کوندیک، پایه‌گذار سیانوژن‌مود با انتقاد از رابط کاربری تاچ‌ویز از سمت خود در سامسونگ کناره‌گیری کرد

دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
استیو کوندیک که از آگوست 2011 به عنوان مهندس نرم‌افزار در سامسونگ مشغول به کار شده بود، از شغل خود استعفا داد. وی در صفحه گوگل پلاس خود ضمن تمجید مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 4 و اعلام این که کار در سامسونگ برایش عالی بوده، به انتقاد از رابط کاربری تاچ‌ویز پرداخته و آن را قدیمی توصیف کرده است.
تبلیغات

استیو «سیانوژن» کوندیک، پایه‌گذار و توسعه‌دهنده ارشد CyanogenMod از شغل خود به عنوان مهندس نرم‌افزار در بخش موبایل سامسونگ پس از 19 ماه فعالیت استعفا داد. وی پس از این کار در صفحه گوگل پلاس خود متن بلندبالایی نوشت که در آن به محصول جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 4 اشاره داشت و گفت «تصمیم گرفته که کاری جدید انجام دهد.»

تاچ‌ویز حالا این احساس را ایجاد می‌کند که گویی چندسالی به عقب، به روزگار اندروید ماست بستنی (Froyo) بازگشته است.

کوندیک پیش از ترک سامسونگ فرصتی برای کار با پرچم‌دار جدید این کمپانی را داشته است. وی ویژگی‌های سخت‌افزاری گلکسی اس 4 را می‌ستاید و معتقد است که این گوشی از این لحاظ یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر است، ولی سخنان وی درباره تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری تاچ‌ویز نشان می‌دهد که او چندان از رابط کاربری سامسونگ راضی نیست. این توسعه‌دهنده اندروید معتقد است که تاچ‌ویز حالا «این احساس را ایجاد می‌کند که گویی چندسالی به عقب، به روزگار اندروید ماست بستنی (Froyo) بازگشته است.»

مقاله‌های مرتبط:

    کوندیک در آگوست 2011 به سامسونگ پیوست و در آن زمان گفت که هدفش این است که «اندروید را بهتر از قبل کند.» وی همچنین به کار خود در سیانوژن‌مود به عنوان یک پروژه جانبی ادامه داد.

    وی در صفحه گوگل پلاس خود به این موضوع اشاره می‌کند که کار کردن در سامسونگ برای او «عالی» بوده و شاید در سمتی دیگر دوباره در این کمپانی مشغول به کار شود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات