تازه‌ترین شایعات در مورد ایکس فون موتورولا: صفحه نمایش 4.8 اینچ، بدنه فیبر کربن، پردازنده Snapdragon 800، عرضه پایان 2013

دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
شایعات پیرامون محصول متفاوت و مشترک گوگل و موتورولا روز به روز بیشتر می‌شوند، پیش از این اطلاعاتی بدست آمده بود که نشان می‌داد کاربر می‌تواند پیش از خرید تلفن Motorola X آن را سفارشی کند. یعنی شما پیش از اینکه تلفن جدید موتورولا را خریداری کنید می‌توانید آن را مانند خودرو پورشه سفارشی کنید و به عنوان مثال با حافظه رم بالاتر یا ظاهر متفاوت آن را تغییر دهید. اما براساس اطلاعاتی که امروز بدست آمده، تلفن جدید موتورولا از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و جنس بدنه آن نیز از فیبرکربن ساخته خواهد شد.
تبلیغات

براساس گزارش فون‌آرنا تلفن موتورولا ایکس مجهز به صفحه نمایش 4.8 اینچ است که توسط سافایر گلکسی ساخته و سه برابر مقاوم‌تر از شیشه محافظ گوریلا گلس است. جنس بدنه این تلفن نیز فیبر کربن اعلام گردیده که استحکام بسیار بالا و وزن سبکی دارد.

از جمله مشخصات سخت افزاری نسبت داده شده به موتورولا ایکس می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، پردازنده Snapdragon 800 و باتری 4000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. گفته شده که باتری پرظرفیت این تلفن یک روز کاری کامل را دوام می‌آورد.

همچنین اعلام شده که تلفن ایکس همچون اکسپریا Z سونی ضد آب و گرد و غبار است و قرار است در ماه نوامبر و پیش از تعطیلات پایان سال رسما عرضه شود.

احتمالا صفحه نمایش 4.8 اینچی موتورولا ایکس همچون تلفن وان اچ تی سی دارای رزولوشن 1080p و تراکم یکسان خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات