نبرد اسمارت فون‌ها با شرکت کاربران زومیت

جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
قصد داریم در زومیت یک مسابقه هیجان انگیز برگزار کنیم و برترین تلفن هوشمند سال 2013 را به روش یک تورنومنت تمام عیار انتخاب کنیم. در این مسابقه 8 تلفن برتر امسال را انتخاب نموده‌ایم تا در قالب یک جدول تک حذفی شبیه به مسابقات ورزشی به جنگ با یکدیگر بروند.
تبلیغات

وقتی پیشنهاد راه اندازی این مسابقه در زومیت مطرح شد، ابتدا 16 تلفن از بهترین‌های هوشمند را انتخاب کردیم و سپس شروع به حذف تلفن‌هایی که محبوبیت کمتری داشتند یا کمی قدیمی شده بودند، نمودیم تا لیست تلفن‌ها به 8 کاهش یابد. پس از آن باید به 4 تلفن که محبوبیت و جذابیت بیشتری داشتند، سید (Seed) می‌دادیم تا تلفن‌های برتر در همان ابتدای کار در مقابل یکدیگر قرار نگیرند. سه تلفن گلکسی اس 4، آیفون 5 و وان را انتخاب کردیم. اما از بین لومیا 920، اکسپریا Z و اپتیس جی پرو نتوانستیم یکی را برای سید 1 انتخاب کنیم به همین دلیل بین آنها قرعه کشی کردیم و لومیا 920 انتخاب شد و آن را نیز به همراه سه تلفن دیگر در سید 1 قرار دادیم. سپس 4 تلفن سید 1 را نیز قرعه کشی نموده و در خانه‌های 1 و 3 و 5 و 7 جدول جای دادیم. 4 تلفن دیگر را نیز قرعه‌کشی نموده و در خانه‌های 2 و 4 و 6 و 8 جای دادیم تا این جدول شکل گیرد.

حال از این پس به مدت 7 هفته، هر هفته دو تلفن از جدول به نبرد با یکدیگر می‌روند و شما کاربران زومیت با رای خود یکی را برتر از دیگری انتخاب می‌کنید تا در نهایت پس از گذشت 7 هفته برترین تلفن هوشمند از نظر شما زومیتی‌های گرامی انتخاب شود.

ما نیز همچون شما می‌دانیم که جای برخی از تلفن‌ها مانند گلکسی نوت 2 یا بلک بری 10 در این لیست خالی است، اما برای آنکه زمان مسابقات بیشتر از 7 هفته طول نکشد مجبور به حذف برخی از خوب‌های هوشمند شدیم. همچنین می‌دانیم که تا 7 هفته دیگر ممکن است که تلفن‌های جدیدی مثل نکسوس بعدی یا شاید هم ایکس فون یا حتی آیفون 5s معرفی شوند، اما نگران نباشید پس از اتمام این دور از مسابقات دور جدیدی را با تلفن‌های جدیدتر به راه خواهیم انداخت.

امشب اولین نبرد بین گلکسی اس 4 سامسونگ و ریزر مکس اچ‌دی موتورولا آغاز می‌شود و نظرسنجی آن به مدت یک هفته بر روی زومیت باقی خواهد ماند.

همواره می‌توانید جدول بروز شده را در آدرس zoomit.ir/phone2013/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات