جذاب‌ترین تصاویر علم و فناوری هفته ۴

پنج‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱
مطالعه 4 دقیقه
‫‫اگر به هنر عکاسی و علم به‌طور هم‌زمان علاقه‌مند هستید، از این آلبوم زیبا لذت خواهید برد. ما جذاب‌ترین تصاویر علمی هفته گذشته را برایتان گردآوری کرده‌ایم،‬ که از کشتار جمعی ماهی‌های تپل برزیلی گرفته تا کاوش‌های مریخی روی زمین و ربات مسافرکش ژاپنی را شامل می‌شود. این آلبوم زیبا و جذاب را میهمان زومیت باشید.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
تبلیغات

مسیر پرواز

p016czq4

تصویر زیبایی از دنباله‌دار C/2011 L4 - Pan-Starrs I که در کنار حلال یک روزه‌ی ماه نو در آسمان شب نیو مکزیکو و بر فراز رادیو تلسکوپ‌های بسیار بزرگ قابل مشاهده است.

کشتار جمعی

کشتار جمعی

انبوهی از اجساد ماهی‌های تلف شده روی سطح آب تالاب رودریگو ئفریتاس در کوهستان کورکووادو در نزدیکی شهر ریو دوژانیروی برزیل جمع شده است.

نورهای یادبود

p016czpw

نمایش نورهای شبانه در شهر کنسوما در ژاپن برای یادبود دومین سالگرد زمین‌لرزه و سونامی وحشتناکی که بیش از 18 هزار تن را به کام مرگ کشاند؛ روحشان شاد.

بزرگ‌ترین مجموعه تلسکوپ‌های جهان بر فراز آسمان‌ها

p016czq3

66 رادیو تلسکوپ غول‌پیکر، بزرگ‌ترین پروژه‌ی نجومی جهان را در کشور شیلی در امریکای لاتین رقم زده است. اطلاعات بیشتر ...

کاوش‌های مریخی

کاوش مریخی

اعضای عملیات مریخ پیمایی 125 EuroMoonMars B مشغول جمع‌آوری نمونه‌های زمین‌شناختی در صحرایی در ایالت یوتای ایالات متحده هستند. این صحرای زمین نزدیک‌ترین نمونه به شرایط کار در مریخ است.

مسیر بهبودی

مسیر بهبودی

بیماران خردسالی که در بیمارستان کودکان دونتسک در اکراین بستری شده‌اند به دوربین می‌خندند. بیش از 5500 کودک مبتلا به انواع سرطان‌ها در اکراین شناسایی شده‌اند.

تاکسی تکنولوژی

تاکسی

شرکت ژاپنی هیتاچی از خودروی تاکسی روباتیک خود با نام Ropits پرده‌برداری کرد. Ropits مخفف عبارت ربات شخصی و هوشمند سامانه‌ی حمل و نقل است که می‌تواند به صورت خودکار اقدام به مسافرکشی در سطح شهر کند!

کسی نگات می‌کنه!

نگاه

در نمایشگاه تجهیزات نظامی-پلیسی Border Security Expo که در فینکس آریزونا برگزار شده است، تجهیزات دید در شب (یا Night-Vision) درمعرض نمایش عمومی قرار گرفته است.

من، ربات

p016czqf

Roboy نام روباتی است که شکل و ریخت انسانی دارد. این ربات در نمایشگاه خاصی که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فعالیت‌های لابراتوار هوش مصنوعی دانشگاه زوریخ برگزار شده، به نمایش عمومی گذاشته شده است.

اعتراض اردکی!

پرنده معترض

این اردک جسور و دوست‌داشتنی در راه‌پیمایی ویژه‌ای در اعتراض به پایگاه‌های هسته‌ای در کشور تایوان شرکت کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات