سرویس یادداشت برداری Google Keep برای رقابت با اورنوت و پاکت معرفی می‌شود

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
درست زمانی که توجه همه به سرویس‌های حذف شده گوگل جلب شده است، امروز سرویس جدید این شرکت به نام Google Keep به صورت تصادفی ازطریق گوگل درایو مشاهده شد که البته گوگل بلافاصله آن را از دسترس عموم خارج کرد. بدین‌ترتیب گوگل قصد دارد حداقل یک سرویس جدید را طی روزهای آینده معرفی کند که احتمالاً یادداشت برداری در فضای ابری را میسر می‌کند.
تبلیغات

براساس اطلاعات بدست آمده، Google Keep یک اپلیکیشن و سرویس تحت وب جدید است که قرار است یادداشت برداری را ساده کند. این در حالی است که هرچند سرویس Notebook گوگل که پیش‌تر معرفی شده بود، موفق نشد، اما سرویس‌های مشابه مانند Evernote به خوبی پیشرفت کرده‌اند و میلیون‌ها کاربر را جذب سرویس‌های خود کرده‌اند.

این سرویس در سایت drive.google.com/keep مشاهده شده که البته کمی بعد این صفحه از دسترس عموم خارج شده است.

google keep1 560

این اولین بار نیست که در مورد Keep اطلاعاتی بدست می‌آید، چندی پیش نیز در پستی که در شبکه اجتماعی گوگل پلاس منتشر شد، گزینه ذخیره در گوگل‌کیپ وجود داشت. بدین‌ترتیب احتمالاً سرویس یادداشت برداری جدید گوگل دارای قابلیت مشابه Pocket نیز خواهد بود.

به هر حال با توجه به اطلاعات بدست آمده، گوگل به‌زودی سرویس Keep را معرفی خواهد کرد و زنگ خطری بزرگ برای Evernote و Pocket به صدا در خواهد آمد.

آیا شما هم از سرویس‌های یادداشت برداری استفاده می‌کنید؟ انتخاب شما کدامیک است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات