iProjection؛ قابلیت جدید پروژکتورهای اپسون برای جلب نظر کاربران iOS

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سال‌های سال است که پروژکتورها یکی از کاربردی ترین ابزارهای رسانه‌ای جهت ارائه محتوای آموزشی، تجاری یا تبلیغاتی به مخاطبین به شمار می‌روند. بسیاری از ما حداقل یکبار کار با آن‌ها را برای ارائه تحقیق یا پایان نامه خود در طول دوران تحصیل تجربه کرده‌ایم. شاید هم برای ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه به سهامداران و یا... . یکی از بزرگترین و نام آشناترین تولید کنندگان پروژکتورها در جهان که از دیرباز به تولید محصولات متنوع و با کیفیت در این زمینه پرداخته است اپسون می باشد. اپسون در تازه ترین ابتکار خود سعی کرده از پتانسیل کاربران پر تعداد محصولات اپل در جهت افزایش سهولت کار با محصولاتش بهره برده و بازار فروش این دسته از تولیدات خود را رونق بیشتری ببخشد. اگر شما هم مایلید تا با ابتکار جدید اپسون آشنا شوید با ما همراه شوید.
تبلیغات

Iprojection نام این برنامه جدید است که اپسون برای کاربران محصولات اپل نظیر آیفون، آیپد و آیپاد لمسی به منظور استفاده آسان‌تر از پروژکتورهای این شرکت تهیه نموده است. کاربران دستگاه‌های اپلی می‌توانند با نصب و استفاده از این برنامه به پروژکتورهای دارای شبکه بی‌سیم اپسون متصل شده و سپس محتوای مورد نظر در دستگاه خود را از طریق شبکه بی‌سیم در اختیار پروژکتور برای نمایش بگذارند.

این برنامه از تمامی اسناد نوشتاری (فایل های ورد، پاورپوینت، اکسل و PDF) و تصاویر موجود در گالری شما با فرمت های JPG و PNG پشتیبانی می‌کند. همچنین این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های موجود در سرویس‌های ابری (نظیر دراپ باکس) و یا ایمیل خود را نیز برای نمایش در اختیار پروژکتور بگذارید.

از دیگر قابلیت‌های جالب این برنامه امکان مدیریت پروژکتور از طریق دستگاه اپلی شما است. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از آیفون خود منبع ورودی پرژوکتور خود را تغییر دهید و یا تصویر در حال پخش را ثابت نگه دارید  یا صدا را قطع کرده و بسیاری از تنظیمات دیگر را اعمال کنید.

برای استفاده از این برنامه کافیست پس از دریافت و نصب آن، با دستگاه اپلی خود به شبکه بی‌سیم پروژکتور متصل شده، سپس برنامه را اجرا کرده و پروژکتور مورد نظر را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید با انتخاب اسناد و یا تصاویر مورد نظرتان، با خیال راحت به نمایش آن‌ها از طریق پروژکتور بپردازید.

به نظر می‌رسد اپسون با ارائه این ابزار کاربردی و جالب، رضایت خاطر بسیاری از کاربرانش را جلب نماید. البته جای قدردانی خواهد داشت اگر این کمپانی، خیل عظیم کاربران اندروید را نیز نادیده نگرفته و در آینده‌ای نه چندار دور نسخه اندرویدی این برنامه را نیز عرضه نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات