مشخصات X Phone به بیرون درز کرد: پردازنده چهارهسته‌ای، نمایشگر 4.7 اینچ HD، دوربین 16 مگاپیکسل

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
ایکس‌فون نام تلفن هوشمند انقلابی گوگل است که احتمالاً در اردیبهشت‌ماه معرفی خواهد شد. تاکنون هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات ایکس‌فون به بیرون درز نکرده اما اخیراً وب‌سایت Android World برخی از ویژگی‌های منتسب به ابزار رازآلود بعدی گوگل را منتشر کرده است.
تبلیغات

می‌دانیم که گوگل با موتورولا در حال کار روی یک گوشی هوشمند به نام X Phone است، که انتظار می‌رود در ماه می (اریبهشت) رونمایی گردد.گزارشات اولیه حاکی از آنند که این دستگاه شامل یک دوربین فوق‌العاده، یک نمایشگر انعطاف‌پذیر و ویژگی‌های نرم‌افزاری انقلابی خواهد بود، اما اکثر مشخصات این گوشی تاکنون فاش نشده است.

بنا به گزارش Android World تلفن پرچم‌دار گوگل مجهز به یک نمایشگر 4.7 اینچ Full HD، یک پردازنده چهارهسته‌ای تگرا 4i و یک دوربین 16 مگاپیکسل خواهد بود. همچنین این دستگاه از نسخه جدید اندروید (کیک لیمویی) بهره خواهد برد. دوربین جلوی این دستگاه دارای سنسور 5 مگاپیکسل و تکنولوژی کنترل چشمی توسط کاربر خواهد بود.

این شایعات حاکی از آنند که ابعاد این دستگاه 131.2×66.7×7.9 میلی‌متر خواهد بود که این بدان معنا است که ایکس‌فون از DROID RAZR MAXX HD باریک‌تر است.

نظر شما درباره ایکس‌فون چیست؟ آیا گوگل می‌تواند با ارائه این محصول تحولی عظیم در بازار گوشی‌های هوشمند به راه بیندازد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات