جذاب‌ترین تصاویر حوزه علم و فناوری هفته ۳

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
مطالعه 4 دقیقه
بهترین تصاویر حوزه علم و فناوری در هفته ای که گذشت را تقدیم شما می‌کنیم. سعی خواهیم کرد که این روال را ادامه دهیم و هر هفته با بهترین تصاویر فناوری در خدمت شما زومیتی‌های عزیز باشیم.
تبلیغات

غروب آفتاب

best-pix-of-week-1

تصویر بی‌نظیری از تماشاچی که به نظاره‌ی آفتاب گرفتگی سالانه مشغول است. این رویداد نجومی در ماه مه 2012 روی داده است. این عکس یکی از 50 عکس برتری است که در مراحل پایانی مسابقه سالانه‌ی مجله Smithsonian شرکت کرده است.

ماشین‌ها و آدم‌ها

best-pix-of-week-2

بازدیدکننده‌ای در خلال برگزاری نمایشگاه فناوری سبیت (Cebit) که همه ساله در این روزها در آلمان برگزار می‌شود، با روبات هوشمند اندرویدی آیلا (Aila) دست می‌دهد.

اورانگوتان سواری

best-pix-of-week-3

یک بچه اورانگوتان بر پشت مادرش سوار شده است. پدر این بچه‌ی معصوم چهلمین سال تولدش را در باغ وحشی در سنگاپور جشن گرفته است. این باغ وحش پذیرای بزرگ‌ترین گروه از موجودات زنده‌ای است در معرض خطر قرار دارند.

گرفتن فضایی!

best-pix-of-week-4

فضاپیمای باربری دراگون (اژدها) توسط یکی از بازوهای روباتیکی که در ایستگاه فضایی بین‌المللی قرار دارد، گرفته شده است. این تصویر نخستین بار در صفحه توئیتر کریس هادفیلد (Chris Hadfield) یکی از فضانوردان حاضر در ISS منتشر شد.

گاو خشمگین

best-pix-of-week-5

عکس بالا یکی از سه خودروی لامبورگینی ونتوس (Lamborghini Venenos) است که در خلال هشتاد و سومین نمایشگاه خودروی ژنو سوئیس در معرض نمایش عمومی قرار گرفته است.

موش موشک!

best-pix-of-week-6

تصویر موش صحرایی که در حال پرش بین سطل‌های رنگ است. این عکس بامزه برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی عکاسی از انجمن پستانداران شده است.

هجوم ملخ‌ها

best-pix-of-week-7

عکاسی که مشغول عکس‌برداری از یورش ملخ‌ها در نزدیکی مرز مصر و اسرائیل است، خود سوژه‌ی عکاس دیگری شده است. در این یورش ددمنشانه ده‌ها میلیون ملخ شرکت کرده‌اند!

اجازه‌ی پرواز

best-pix-of-week-8

یک هواپیمای جنگنده‌ی F-22 [با غرور] در حال نمایش تسلیحات خود است. این هواپیمای تیزپرواز در برنامه‌ی نمایشی در نمایشگاه بین‌المللی هوایی استرالیا شرکت کرده که این روزها در شهر ملبورن در جریان است.

خوش‌قیافه

best-pix-of-week-9

یکی از بازدیدکنندگان از گنجینه‌ی جدیدی که در نمایشگاه سلطنتی در موزه‌ی ویکتوریا و آلبرت لندن برگزار شده است عبور می‌کند و از پلیکان خوش‌قیافه دیدن می‌کند.

ضربات شدید طوفان

best-pix-of-week-10

یکی از شش قایقی که پس از بروز طوفان و بادهای پرسرعت در دریای کارائیب در ساحل شهر کلون پاناما به گل نشسته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات