مشخصات فنی و تصویر تلفن Optimus G Pro ال جی به بیرون درز کرد

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
اپتیمس جی شرکت ال جی هنوز یکی از قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند بازار است اما با این وجود طی هفته‌های اخیر اطلاعاتی در رابطه با جایگزین این تلفن با نام G Pro منتشر شد و حالا تصویر و مشخصات فنی آن به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود ال جی در MWC امسال که در همین ماه برگزار می‌شود از این تلفن پرده‌برداری کند.
تبلیغات

نسخه جدید Optimus G ال جی مجهز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچ از نوع IPS LCD خواهد شد که دارای رزولوشن Full HD یا 1920 در 1080 پیکسل است. تلفن Optimus G Pro از یک پردازنده فوق‌العاده سریع 4 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی از نوع Snapdragon کوالکام بهره می‌برد.

این تلفن همچنین مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسل در پشت، دوربین 2 مگاپیکسل در جلو و سیستم‌عامل اندروید 4.1 یا آبنبات پاستیلی گوگل است.

ال جی تلفن Optimus G Pro را با 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند اما کاربر ازطریق اسلات میکرو SD قادر به افزایش حافظه ذخیره‌سازی تا 64 گیگابایت خواهد بود.

صفحه‌نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1080p و پردازنده 1.7 گیگاهرتزی نیاز به یک باتری حجیم و باظرفیت بالا دارند و ال‌جی نیز این موضوع را به خوبی در نظر گرفته و از یک باتری 3,140 میلی‌آمپر ساعتی در اپتیمس جی پرو بهره برده است.

تلفن Optimus G Pro ال جی قرار است با ابرقدرت‌های دنیای موبایل یعنی گلکسی اس 4، HTC One یا M7 و اکسپریا Z سونی به رقابت بپردازند. نظر شما در رابطه با این تلفن ال جی چیست و آن را درمقابل دیگر رقبای سال 2013 چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات