اپل یک متخصص OLED ال جی را استخدام می‌کند تا برروی تلویزیون iTV کار کند

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
طی ماه‌های اخیر شایعات و شواهد بسیاری مبنی بر تلاش اپل نسبت به ساخت تلویزیون و ورود به این بازار بدست آمده است و حالا این کمپانی نسبت به جذب نیروی متخصص در زمینه نمایشگرهای OLED اقدام نموده و یکی از متخصصین ال‌جی را به خدمت گرفته است. شایعه شده که تلویزیون iTV اپل مجهز به بدنه آلومینیومی بوده و از دستیار صوتی سیری پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون همچنین امکان مکالمه تصویری با فیس‌تایم را فراهم می‌کند و کاربر قادر به نصب اپلیکیشن‌های iOS بر روی آن خواهد بود.
تبلیغات

هنوز هیچ کدام از اطلاعات پیرامون تلویزیون اپل تایید نشده‌اند و همگی در حد شایعه هستند، اما مدیرعامل اپل، بارها به این موضوع اشاره کرده که بازار تلویزیون برای این شرکت بسیار جذاب است.

حال با استخدام یکی از متخصصین ال‌جی شایعات پیرامون تلویزیون اپل مجددا قوت گرفته‌اند، تلویزیونی که احتمالا از نوع OLED خواهد بود.

براساس گزارش OLED Association، اپل یکی از کارشناسان برجسته ال جی را برای تلویزیون بعدی خود استخدام کرده است، دکتر لی-جنگ-جی به عنوان محقق در بخش فناوری چاپ OLEDها در ال جی فعال بوده و پیش از آن نیز در بخش تحقیق و توسعه فناوری LCD در سامسونگ مشغول به کار بوده است.

هر چند تقریبا شک نداریم که اپل در حال طراحی تلویزیون اختصاصی خود است اما بعید به نظر می‌رسد که این محصول تا سال 2014 وارد بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات