ویندوز بلو سیکل بروز رسانی یک ساله را برای تمام محصولات مایکروسافت به همراه خواهد داشت

جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
می دانیم که مایکروسافت در حال آماده سازی سیستم عامل ویندوز Blue است، تلاشی که قرار است به دنبال آن بروز رسانی سیستم‌عامل ویندوز در سیکل یک ساله انجام شود و هر سال شاهد یک نسخه جدید از ویندوز باشیم. اما در تازه‌ترین گزارش از ZDNet ذکر شده که ویندوز بلو تنها آغازی برای بروز رسانی تمام محصولات مایکروسافت است و غول نرم افزاری دنیا قصد دارد تمام سرویس‌های خود را در طول هر سال بروز کند.
تبلیغات

براساس این گزارش، بلو ممکن است سرویس‌های همچون اسکای داریو، هات‌میل و سرویس‌های دیگری همچون ویندوز سرور را نیز شامل شود و بروزرسانی تمام این سرویس‌ها در سیکل یک ساله و در پاییز یا تابستان هر سال انجام شوند.

مایکروسافت با این اقدام خود تلاش می‌کند تا رقابت جدی تری را با رقبای خود، اپل و گوگل داشته باشد. این دو شرکت هر سال محصولات خود را بروز می‌کنند و کاربران آمادگی دریافت بروز رسانی جدید برای محصولات آنها را دارند.

در حال حاضر بروز رسانی محصولات مایکروسافت در مقایسه با دو رقیب جدی‌اش بسیار کُند و دراز مدت است و در برخی اوقات مدت بروز رسانی یک محصول از 2 یا 3 سال نیز تجاوز می‌کند.

براساس گزارش ZDNet در بروز رسانی ویندوز بلو، شاهد نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر، بینگ و نرم افزارهای دیگر ویندوز به همراه برروز رسانی هسته درایورها خواهیم بود که در راستای افزایش طول عمر باتری و بازده سیستم اعمال خواهند شد.

البته ZDNet اعلام نموده که احتمالا این بروز رسانی‌ها از طریق فروشگاه Windows Store منتشر خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات