Channel Intelligence شکار جدید گوگل

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
گوگل که این روزها دوران خوشی را سپری می‌کند تصمیم دارد کمپانی تلفیقی Channel Intelligence را که هم اکنون توسط گروه ICG کنترل می‌شود، به عنوان شکار جدید خود خریداری کند. امروز گروه ICG اعلام کرد که کمپانی CI قراردادی به مبلغ 125 میلیون دلار نقد با گوگل به امضا رسانده است. طبق اظهارات گروه ICG احتمالا پروسه خرید این شرکت تا پایان 3 ماهه اول امسال نهایی خواهد شد. انتظار می‌رود با امضای این قرار داد مبلغی حدود 60.5 میلیون دلار به ICG تعلق بگیرد.
تبلیغات

در صورتی که چندان با کمپانی Channel Intelligence آشنایی ندارید باید بدانید که این کمپانی از کمپانی‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک است و سرویس‌های متعددی به فروشندگان آنلاینی نظیر Best Buy و Staples ارائه می‌کند. البته CI و گوگل چندان با هم ناآشنا نیستند و هم اکنون بخش مهمی از فعالیت‌های مربوط به سرویس تبلیغات گوگل بر عهده CI می‌باشد.

کمپانی CI پس از امضای این قرارداد اظهار داشت:

بیش از 10 سال است که ما بر روی پروسه تسهیل خرید آنلاین برای مشتریان و همچنین کمک به رشد شرکای تجاری خود تمرکز کرده‌ایم. سال‌هاست که در حال همکاری با گوگل هستیم و هم اکنون در انتظار انجام کارهای بزرگی هستیم که با یکدیگر توان انجام آن را خواهیم داشت.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات