اندروید نان زنجبیلی کماکان در صدر

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۴:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
براساس جدیدترین گزارش ابزار Android Device Dashboard، با وجود کاهش نفوذ اندروید نان زنجبیلی در میان گجت‌های اندرویدی، این نسخه از سیستم‌عامل گوگل کماکان بیشترین نفوذ را در میان این دستگاه‌ها دارد. این آمار که براساس تعداد افرادی که طی یک دوره 14 روزه از گوگل پلی استفاده کرده‌اند تخمین زده شده است، نشان می‌دهد درصد کاربران آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی آبنبات پاستیلی نسبت به آمار ماه گذشته حدود 2.5 درصد افزایش یافته و درمقابل تعداد کاربران نسخه نان زنجبیلی حدود 2 درصد کاهش یافته است.
تبلیغات

همان‌طورکه در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، سهم اندروید 4 و نسخه‌های بالاتر از آن در حال حاضر حدود 42.6 درصد گزارش شده است و در حال نزدیک شدن به 50 درصد هستند. نسخه نان زنجبیلی اندروید کماکان با 45.6 درصد در صدر ایستاده اما جایگاهش را توسط نسخه‌های بالاتر از 4 اندروید در خطر می‌بیند.

اما همان‌طورکه در نمودار پایین مشاهده می‌کنید، تعداد دستگاه‌هایی که از اندروید نان زنجبیلی بهره‌ می‌برند، با شیب ملایمی در حال افزایش هستند. اما درمقابل نسخه آبنبات پاستیلی اندروید با شیب قابل قبولی در حال پیشرفت است و اکنون با توجه به فروش قابل ملاحظه نکسوس 7 و آپدیت دستگاه‌های محبوبی چون گلکسی اس 3 به این نسخه، در مجموع حدود 13.6 درصد ابزارهای اندرویدی را شامل می‌شود.

platform-ver-graph
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات