سامسونگ دو تلفن یک شکل و ارزان قیمت Galaxy Fame و Galaxy Young را به سری گلکسی اضافه نمود

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ هر سال این موقع، چند تلفن ارزان قیمت را به خانواده گلکسی اضافه می‌کند. در همین راستا این کمپانی کره‌ای، چند روز پیش از شروع کنگره جهانی موبایل، دو تلفن کاملا شبیه به هم Fame و Young از خانواده گلکسی را معرفی نموده که هر دارای مشخصات سخت افزاری متوسط و قیمت مناسبی خواهند بود.
تبلیغات

تلفن Galaxy Young مجهز به پردازنده 1 گیگاهرتز، 768 مگابایت حافظه رم، نمایشگر 3.27 اینچ با رزولوشن پایین HVGA یا 480 در 320 از نوع LCD، دوربین 3 مگاپیکسل و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. البته تلفن Young دارای اسلات میکرو SD است که امکان افزایش حجم حافظه ذخیره سازی را از طریق کارت حافظه خارجی میسر می‌کند. این تلفن از یک باتری کوچک 1300 میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد.

شکل و شمایل ظاهری گلکسی یانگ، درست شبیه یک گلکسی اس 3 با ابعاد کوچک‌تر است و سیستم‌عامل اندروید 4.1 یا آبنبات پاستیلی بر روی آن نصب شده است.

تلفن دیگر سامسونگ با نام Galaxy Fame کاملا شبیه به Galaxy Young است! و تنها از نظر مشخصات سخت افزاری کمی متفاوت است. Fame از یک نمایشگر 3.5 اینچ با همان رزولوشن HVGA، پردازنده 1 گیگاهرتز، حافظه رم 512 مگابایت، حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایت، اسلات میکرو SD، دوربین 5 مگاپیکسل، بلوتوث 4، NFC و باتری 1300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و سیستم عامل آن نیز اندروید 4.1 است.

هنوز قیمت و زمان عرضه این تلفن‌ها مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات