نکسوس 4 با قیمت 1.6 میلیون تومان از اول اسفندماه وارد بازار کشور می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
دفتر ال جی در ایران شب گذشته در یک کنفرانس اختصاصی از نماینده جدید تلفن‌های این شرکت پرده‌برداری کرد و در رابطه با زمان عرضه نکسوس 4 و قیمت آن نیز صحبت کرد. شرکت مدیا پردازش نماینده جدید تلفن‌های ال جی در ایران است که توزیع تلفن‌های این شرکت را برعهده دارد و قرار است در کنار دو شرکت پارس ماناتل و یاس در زمینه تلفن‌های ال جی فعالیت کند. در این کنفرانس به زمان رسمی عرضه نکسوس 4 به بازار کشور و قیمت آن نیز اشاره شد.
تبلیغات

در حال حاضر تلفن نکسوس 4 با قیمت حدود 2.5 میلیون تومان در بازار کشور یافت می‌شود اما شرکت مدیا پردازش اعلام کرده که عرضه رسمی این تلفن با گارانتی معتبر از اول اسفند ماه و با قیمت مناسب یک میلیون ششصد هزار تومان آغاز خواهد شد. البته اگر نوسانات ارز ادامه پیدا کند این قیمت نیز دستخوش تغییر می‌شود و ممکن است در زمان عرضه با قیمت بالاتر یا پایین‌تری رو‌به‌رو شویم.

مدیا پردازش قرار است لوازم جانبی نکسوس 4 شامل شارژر بی‌سیم و هدست مربوط به آن را نیز وارد بازار کند.

نماینده ال جی در این کنفرانس اعلام کرده که تلفن Optimus G این شرکت نیز از ابتدای سال آینده وارد بازار خواهد شد و دلیل تأخیر عرضه این تلفن به بازار ایران را در دقت ال جی در فارسی سازی تلفن و بومی کردن رابط کاربری آن دانسته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات