احتمال معرفی MeMo Pad 10 توسط ایسوس در کنگره جهان موبایل

یک‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس که این روزها سخت مشغول ساخت و معرفی تبلت‌های اندوریدی در ابعاد مختلف است، احتمالاً در MWC امسال از نسخه 10 اینچی تبلت Memo Pad رو نمایی می‌کند. این طور که از شنیده‌ها بر می‌آید MeMo Pad 10 نیز از همان سیاست‌های قیمت‌گذاری برادرش، MeMo Pad 7 پیروی می‌کند و با قیمتی کاملاً رقابتی به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

تبلت جدید ایسوس به صفحه‌نمایش 1280 در 800 پیکسل، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی Tegra 3، یک گیگابایت رم، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی، 16 گیگابیت حافظه داخلی به همراه درگاه ورودی microSD مجهز خواهد بود. همچنین سیستم‌عامل این تبلت اندروید 4.1 یا آبنبات پاستیلی، وزن آن 580 گرم و ابعاد آن 263 در 180,8 در 10,5 میلی‌متر گزارش شده است. اگر ایسوس سال گذاشته این تبلت را با این مشخصات عرضه می‌کرد، قطعاً جزو تبلت‌های رد بالای بازار قرار می‌گرفت ولی اکنون MeMo Pad 10 را باید جزو تبلت‌های رده میانی به حساب آورد.

درحالی‌که ایسوس هنوز اطلاعاتی را به صورت رسمی در مورد این تبلت اعلام نکرده است، ولی تصاویر موجود در سایت tabletsmagazine.nl نشان می‌دهد که، اکنون پیش‌فروش تبلت جدید این کمپانی در تعدادی از فروشگاه‌های هلندی با قیمت 299 یورو (407 دلار) آغاز شده است.

به هر حال جهت اطمینان، باید حدود 3 هفته دیگر منتظر بنشیم تا ایسوس در کنگره جهانی موبایل همه چیز را به‌طور رسمی مشخص کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات