فوتوشاپ تاچ برای تلفن‌های اندرویدی و آیفون عرضه شد

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته شرکت ادوبی نرم افزار محبوب فوتوشاپ را وارد دنیای ابزارهای موبایل کرد و آن را برای آیپد و تبلت‌های اندرویدی منتشر کرد. حال این کمپانی مطرح در زمینه نرم افزارهای ویرایش و تولید محتوای تصویری و صوتی اقدام به عرضه Photoshop Touch برای تلفن‌های هوشمند نموده است. این نرم افزار امکانات اولیه هسته فوتوشاپ را داراست و قابلیت‌ ویرایش حرفه‌ای عکس از طریق تلفن هوشمند را میسر می‌کند.
تبلیغات

فوتوشاپ تاچ علاوه بر امکان ویرایش حرفه‌ای تصویر، قابلیت اضافه نمودن افکت‌های مختلف، تهیه اسکرین شات با رزولوشن بالا و کنترل دوربین تلفن را در خود جای داده است. تصاویر پس از ویرایش به راحتی در شبکه‌های اجتماعی قابل اشتراک گذاری یا از طریق ایمیل قابل ارسال خواهند بود. حتی کاربر می‌تواند تصاویر خود را در سرویس ابری ادوبی که 2 گیگابایت فضای مجانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، ذخیره نماید تا از طریق ابزارهای مختلف به آن دسترسی داشته باشد.

نسخه رومیزی فوتوشاب امکان باز نمودن و ویرایش فایل‌های ایجاد شده توسط فوتوشاپ تاچ را دارد و به این ترتیب کاربر می‌تواند پس از ویرایش تصویر مورد نظر در تلفن، ادامه کار را به فوتوشاپ کامپیوتر خود بسپارد.

برای اجرای فوتوشاپ تاچ در iOS نیاز به یک تلفن آیفون 4s یا 5 یا آیپاد تاچ نسل جدید دارید. برای استفاده از نسخه اندرویدی نیز باید اندروید 4 یا بالاتر بر روی تلفن نصب شده باشد.

فوتوشاپ تاچ با قیمت 5 دلار از طریق گوگل پلی برای تلفن‌های اندرویدی و از طریق آیتیونز برای آیفون و آیپاد در دسترس است. جزئیات بیشتر را در وب سایت ادوبی مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات