تبلت اکسپریا Z سونی به زودی با قیمت 499 دلار روانه بازارهای ایالات متحده خواهد شد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی به‌زودی تبلت جدید خود، اکسپریا Z را در ایالات متحده آمریکا ارائه خواهد کرد. این تبلت در دو نسخه 16 گیگابایتی با قیمت 499 دلار و 32 گیگابایتی با قیمت 599 دلار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

حتماً به خاطر دارید که ماه گذشته تبلت Xperia Tablet Z سونی رسما معرفی شد، اما خبر جدید این است که این دستگاه به‌زودی راهی ایالات متحده خواهد شد. این کمپانی ژاپنی فرصت کنگره جهانی موبایل را مغتنم شمرده تا جدیدترین تبلت خود را درمعرض دید عموم قرار دهد.

این تبلت مجهز به یک نمایشگر 10.1 اینچ 1200×1920، پردازنده چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتز و طراحی سبک بدنه است که منجر به آن شده تا وزن آن 495 گرم و ضخامتش 6.9 میلی‌متر باشد. سایر ویژگی‌های این دستگاه شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی، قابلیت ضدآب و ضدغبار و NFC است. این تبلت با اندروید 4.1 ارائه می‌گردد که به‌زودی به اندروید 4.2 به‌روزرسانی خواهد شد.

سونی مدعی شده که بهترین قابلیت‌های طراحی خود را روی این تبلت قرار داده است. از نظر طراحی باید گفت که این دستگاه باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت 10 اینچی است که تاکنون تولید شده است. قیمت این تبلت نشان می‌دهد که سونی به‌دنبال رقابت با آیپد است. مدل 16 گیگابایت آن با قیمت 499 دلار و مدل 32 گیگابایت با قیمت 599 دلار در رنگ مشکی عرضه خواهند شد. نسخه سفیدرنگ آن نیز به‌زودی توسط سونی اراسه خواهد شد. در مورد زمان ارائه آن نیز هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.

اخبار و مقالات مربوط به کنگره جهانی موبایل (MWC 2013) را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات