پدفون Infinity با صفحه نمایش 5 و 10 اینچی Full HD در کنار محصول مرموز Fonepad به بیرون درز کرد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خبرنگاران با دوربین‌های خود دست از سر شرکت کنندگان کنفرانس MWC بر نمی‌دارند. عکس‌هایی به بیرون درز کرده که پوسترهای غرفه‌ی شرکت ایسوس را نشان می‌دهد. این پوسترها اطلاعات جذابی همچون پدفون Infinity و محصول ناشناخته Fonepad را فاش نموده‌اند. با زومیت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این محصول کسب کنید.
تبلیغات

تا کنفرانس معرفی ایسوس ساعاتی باقی مانده است، اما گل سر سبد این شرکت به بیرون درز نموده که باز هم هیجان این کنفرانس را افزایش می‌دهد. محصول اول پدفون Infinity است که رویای به حقیقت پیوسته‌ی بسیاری از ما علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی به شمار می‌رود. یعنی تلفن هوشمند 5 اینچی Full HD در کنار یک تبلت 10.1 اینچی Full HD هر دو در یک محصول، محصولی که ما در زومیت نیز پیش بینی معرفی آن را کرده بودیم. پردازنده این محصول ، کوالکام Snapdragon S4 pro با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و بدنه آن از جنس آلیاژ آلومنیوم است.

DSC00729-875

محصول مرموز Fonepad نیز به بیرون درز کرده که احتمالا یک تبلت با قابلیت تماس تلفنی است. چیزی شبیه به گلکسی نوت 8.0 که دیروز خبر آن را مشاهده نمودید. این تبلت احتمالا از صفحه نمایش HD و بدنه آلومنیومی برخوردار خواهد بود.

صبر همه ما برای کنفرانس ایسوس به سر رسیده و همه نگاه‌ها به این است که این شرکت چگونه می‌تواند با رقبای قدرتمند بازار اندروید رقابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات