آلکاتل تلفن One Touch Idol X را با اندروید 4.2، دوربین 8 مگاپیکسل و صفحه نمایش 5 اینچ 1080p معرفی کرد

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
محصولات آلکاتل معمولا جزو ردهای پایین یا میانه بازار هستند و اغلب از سخت افزار متوسطی بهره می‌برند. اما به نظر می‌رسد که این کمپانی تغییر رویه داده و قصد دارد وارد بازار ابزارهای رده بالای بازار شود. آلکاتل در همین راستا از پرچم دار جدید خود با نام Idol X با صفحه نمایش لب-به-لب و پردازنده 4 هسته‌ای پرده برداری نموده است. این تلفن از جدیدترین نسخه اندورید آبنبات پاستیلی نیز بهره می‌برد.
تبلیغات

تلفن One Touch Idol X مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، درگاه میکرو SD برای افزایش حجم حافظه، دوربین 8 مگاپیکسل و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی است. آلکاتل اعلام نموده که تلفن Idol X برای برخی از بازارهای جهانی با دوربین 13 مگاپیکسل و به همراه دو اسلات سیم کارت عرضه می‌شود.

آلکاتل تلفن Idol X را در رنگ‌های متنوع و شبیه به تلفن‌های جدید نوکیا و اچ تی سی روانه بازار می‌کند. این تلفن تنها 7.1 میلی‌متر ضخامت دارد و شکل و شمایل ظاهری آن نیز جذاب و دوست داشتنی است.

ONE TOUCH IDOL X color

آلکاتل تلفن Idol X را در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به نمایش عموم در آورده تا شاید نظر کاربران مشکل پسند تلفن‌های هوشمند رده بالا، به محصولات جدید این شرکت قدیمی نیز نیم نگاهی بیندازند و محصولات آلکاتل را در لیست انتخاب‌های خود اضافه نمایند.

اخبار و مقالات مربوط به کنگره جهانی موبایل (MWC 2013) را می‌توانید در این صفحه مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات