ایسر تبلت 7 اینچی Iconia B1 را با قیمت 139 یورو وارد بازار می‌کند

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
ایسر در نمایشگاه CES امسال از تبلت 7 اینچی Iconia B1-A71 پرده‌برداری کرد، تبلت ارزان قیمتی که دارای 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز بود و قیمت آن نیز 119 یورو اعلام شد. ولی این محصول وارد بازار نشد تا امروز که ایسر اعلام کرده که قصد دارد این تبلت را با حافظه 16 گیگابایت و قیمت 139 یورو روانه بازار کند.
تبلیغات

ایسر قصد دارد در کنگره جهانی موبایل امسال همان محصولی که در CES معرفی کرده بود را مجددا معرفی کند. تبلت Iconia B1 بازار تبلت‌های ارزان‌قیمت را هدف قرار داده و قرار است در کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه عرضه شود.

ایسر حافظه B1 را به 16 گیگابایت افزایش داده و سیستم عامل آن را نیز به اندروید آبنبات پاستیلی ارتقاء داده است. صفحه‌نمایش 7 اینچی B1 دارای رزولوشن 1024 در 600 پیکسل است و از یک دوربین 0.3 مگاپیسکسلی بهره می‌برد.

پردازنده 2 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی این تبلت ساخت Mediatek است که بیشتر در تبلت‌های چینی استفاده می‌شود. ایسر با تولید این تبلت قصد دارد بازار تبلت‌های بسیار ارزان‌قیمت که فعلا در دست تولیدکنندگان چینی است را تحت کنترل خود قرا ردهد.

Iconia B1 دارای درگاه میکرو SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره‌سازی، باتری 2710 میلی‌آمپر ساعتی، جک 3.5 میلی متری هدفون، اسپیکر داخلی تک کاناله، درگاه میکرو USB و بلوتوث 4 است و حدود 320 گرم وزن دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات