احتمال معرفی جانشین ایکس باکس 360 مایکروسافت در فروردین ماه

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی احتمالاً با پیش دستی خود در رابطه با معرفی نسل جدید کنسول های بازی این کمپانی یعنی پلی استیشن 4، از رقیب سرسختی به نام مایکروسافت برای مدتی پیشی گرفته است. منتها طبق احتمالات عمومی، جایگزین ایکس باکس 360 پیش از E3 امسال معرفی خواهد شد. سایت «Computer and Video Games» امروز در گزارشی اعلام نموده که مایکروسافتی‌ها قصد دارند در حوالی ماه آوریل یعنی دو ماه پیش از برگزاری نمایشگاه فصلی صنعت بازی یک رویداد ویژه را برگزار کنند.
تبلیغات

وب سایت ورج نیز طبق شنیده های ما از منابع موثق، این محدوده زمانی را تأیید کرده است. چیزی که احتمال رونمایی مستقل از این کنسول را بیشتر کرد، کشف دامنه ای جدید توسط کاربران NeoGAF با نام XboxEvent.com بود که توسط Eventcore ثبت شده بود. آژانسی که آماده سازی مقدمات برخی از امور قبلی مایکروسافت را در گذشته نیز به عهده گرفته بود. با این حساب این موضوع نشانه خوبی برای اثبات در حال اجرا بودن یک برنامه ریزی است.

اجازه دهید امیدوار باشیم که هر زمانی را که مایکروسافت برای رونمایی از سومین کنسول بازی خود پس از مدت‌ها انتخاب می کند، برخلاف سونی تمام آنچه مرتبط به سخت‌افزار این کنسول خواهد بود را به ما نشان دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات