نسخه پیش‌نمایش اوبونتو لمسی برای تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند نکسوس ارائه گردید

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه پیش‌نمایش اوبونتو لمسی برای کاربران گلکسی نکسوس، نکسوس 4 و تبلت‌های نکسوس ارائه گردیده است. در ادامه مطلب می‌توانید لینک دانلود این نسخه و SDK بروز شده به نسخه آلفا را دانلود نمایید.
تبلیغات

پیش‌نمایش نسخه تبلت و تلفن هوشمند اوبونتو بالاخره برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند این سیستم عامل را بر روی گلکسی نکسوس، نکسوس 4 یا تبلت نکسوس خود نصب نمایند، ارائه گردید. البته این نسخه سیستم عامل هنوز برای استفاده روزمره آماده نشده و مخصوص آن دسته از کاربران خوره‌ای است که دوست دارند نسخه پیش‌نمایش این سیستم عامل را تجربه کرده، ویژگی‌های آن را آزمایش کنند و به بهبود و توسعه آن کمک نمایند.

مقاله‌های مرتبط:

    نسخه پیش‌نمایش اوبونتوی لمسی شامل پوسته، اپلیکیشن‌های مرکزی (Core)، پشتیبانی از شبکه WiFi، پشتیبانی از دوربین پشت و جلو و ابزار اتصال Android Developer Bridge می‌باشد. همچنین این سیستم‌عامل امکان استفاده گلکسی نکسوس و نکسوس 4 از شبکه GSM، تماس تلفنی و فرستادن پیام کوتاه را نیز فراهم نموده است.

    SDK اوبونتو نیز به نسخه آلفا بروز شده و چند ویژگی‌ جدید به ان اضافه شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت اجرای برنامه مستقیما از IDE اشاره کرد.

    اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اوبونتو نسخه پیش‌نمایش اوبونتو لمسی و کیت توسعه آن را دانلود نموده و از آنها لذت ببرید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات