ال‌جی یک محصول هیبریدی جدید به نام تب‌بوک را معرفی کرد

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تب‌بوک نام محصول جدید کمپانی کره‌ای ال‌جی است که امروز آن را معرفی نموده است. این دستگاه هیبریدی که هم می‌تواند به عنوان تبلت و هم نوت‌بوک مورد استفاده قرار گیرد مجهز به سیستم عامل ویندوز 8 و پردازنده Core i5 اینتل می‌باشد. در ادامه جزئیات بیشتر را مطالعه نمایید.
تبلیغات

ال‌جی یک دستگاه هیبریدی مبتنی بر ویندوز 8 به نام تب‌بوک را معرفی کرده است.

این دستگاه که در کنگره جهانی موبایل به طور رسمی رونمایی خواهد شد، از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند، کیبورد کشویی دارد و مجهز به یک پردازنده Core i5 اینتل می‌باشد.

بر روی این دستگاه دکمه‌ای وجود دارد که با فشردن آن، کیبورد به صورت خودکار از پشت تبلت به صورت کشویی بیرون می‌آید و دستگاه شما را به یک نوت‌بوک تبدیل می‌کند. تب‌بوک مجهز به یک نمایشگر IPS با زاویه دید 178 درجه می‌باشد.

lg-tab-book-mid

ایل گئون کوون، نائب رئیس و رئیس بخش IT کمپانی ال‌جی درباره این محصول می‌گوید:

تب‌بوک برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده که هم راحتی استفاده از تبلت و هم بهره‌وری نوت‌بوک‌ها را می‌پسندند و نمی خواهند دو دستگاه را همه جا با خود حمل کنند. بسیاری از محصولات دیگر که مدعیند می‌توانند این قابلیت را داشته باشند، برای رسیدن به این هدف مجبور شده‌اند تا در زمینه قدرت سخت‌افزاری و وزن دستگاه از بسیاری مسائل چشم‌پوشی کنند. ما معتقدیم که توانسته‌ایم در این بین به بهترین تعادل برسیم و با قابلیت اتصال پرسرعت LTE کامپیوتر و موبایل را در یک دستگاه به بهترین شکل ارائه نماییم.

سایر ویژگی‌های این محصول مثل عمر باتری و قیمت آن هنوز مشخص نیستند. در کنگره جهانی موبایل که هفته آینده در بارسلونا برگزار می‌گردد، سایر اطلاعات مربوط به این دستگاه نیز اعلام خواهد شد. این دستگاه از هفته جاری در کره جنوبی موجود خواهد بود و پس از مدتی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات