ایسوس پدفون 2 تا کنون نزدیک به 1 میلیون واحد فروش داشته است

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی ایسوس برای ورود به دنیای تلفن‌های هوشمند تصمیم گرفت طی اقدامی مبتکرانه محصولی متفاوت را ارائه کند. این کمپانی به جای یک تلفن هوشمند معمولی محصولی هیبریدی به نام پدفون را معرفی کرد که علاوه بر تلفن هوشمند می‌توانست به‌عنوان تبلت یا نت‌بوک هم مورد استفاده قرار گیرد. میزان فروش نسخه دوم پدفون، طی مدت سه ماهی که از ارائه آن می‌گذرد حدودا 1 میلیون واحد بوده و فروش آن همچنان ادامه دارد.
تبلیغات

سه ماه پیش، کمپانی تایوانی ایسوس نسل دوم دستگاه‌های هیبریدی خود، یعنی پدفون 2 را معرفی نمود. این دستگاه طی مدت سه ماهی که از ارائه آن می‌گذرد یک میلیون واحد فروش جهانی داشته و این فروش همچنان ادامه دارد.

پدفون 2 مجهز به یک پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام S4 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، نمایشگر لمسی 4.7 اینچ، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، 16 ساعت عمر باتری و اتصال 3G است.

در بین تولیدکننده‌های پی‌سی که وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده‌اند، ایسوس و لنوو از رقبای خود موفق‌تر عمل‌ کرده‌اند. انتظار می‌رود که کمپانی ایسوس‌تک در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، نسخه جدید پدفون را با نمایشگر بزرگتر رونمایی کند.

به‌علاوه، ایسوس یک تبلت 10.1 اینچی ویندوز 8 به نام VivoTab Smart ME400 و یک تبلت 7 اینچ مجهز به اندروید 4.1 به نام MeMO Pad ME172 را ارائه کرده است و بنا به شایعات به‌زودی از تبلت 11.6 اینچی ویندوز 8 خود یعنی VivoTab TF810 در ماه فوریه رونمایی خواهد نمود.

که امروز این محصول توسط دفتر ایسوس در ایران رسما رونمایی شد و به‌زودی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود. به‌زودی گزارش کاملی از کنفرانس معرفی پدفون 2 ایسوس در ایران توسط زومیت منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات