فروش مجموعه‌ای بی‌نظیر از دوربین‌های عکاسی در eBay

جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
مجموعه‌ای از دوربین‌های عکاسی ریز و درشت برای فروش به قیمت ۵۰هزار دلار در وب‌سایت eBay قرار گرفته است. اگر قصد دارید یک شبه به یک کلکسیونر دوربین‌های عکاسی تبدیل شوید، کافی است صاحب این مجموعه شوید. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

یک عکاس کالیفرنیایی، مجموعه دوربین‌های عکاسی خود را در eBay به فروش گذاشته است. او این مجموعه را در طول دوران زندگی خود جمع‌آوری نموده و در هر سال نزدیک به ۵۰ مدل دوربین به این کلکسیون اضافه کرده است. این مجموعه حالا بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه را شامل می‌شود. این مجموعه شامل بسیاری از برندهای معروف دوربین‌های عکاسی نظیر کانن، نیکون، یاشیکا، پولاراید و همچنین مدل‌های گوناگون مانند SLR و TLR می‌شود.

این مدل‌ها، همه از نمونه‌های بسیار خوب محسوب می‌شوند که یک دوره زمانی را به خوبی به نمایش می‌گذارند. اگر ۴۹۹۹۹ دلار پول بدون استفاده دارید، می‌توانید آن را در راه خرید این مجموعه خرج کنید. البته حراج این مجموعه  در محل اصلی نگهداری آن‌ها از قیمت ۳۴۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

با توجه به تعداد و وزن دوربین‌های این مجموعه، حمل و نقل آن‌ها کار آسانی نیست. برای همین اگر قصد خرید آن را دارید بهتر است فکر مناسبی برای جابه‌جایی و محل قرارگیری آن‌ها کرده باشید. اگر هم حمل و نقل آن‌ها برای شما سخت، فروشنده آن‌ها به ازای دریافت ۱۰۰۰ دلار این بار را از دوش شما برداشته و آن‌ها را برای شما ارسال می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات