ایکس فون موتورولا با نرم افزاری عرضه می‌شود که تا به حال در هیچ تلفنی مشاهده نشده است

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
چند هفته‌ای است که شایعات و اخبار مختلفی پیرامون تلفن اختصاصی X Phone موتورولا شنیده می‌شود، تلفنی که قرار است قواعد بازی را بهم بزند و بازار تلفن را متحول کند. پیش از این شایعات به قیمت ارزان، فروش ازطریق اپراتورها و فروشگاه پلی استور و امکانات تازه اختصاصی اشاره داشتند و حالا یک منبع استرالیایی گزارش کرده که ایکس فون به همراه نرم‌افزاری عرضه می‌شود که پیش از این هرگز نمونه آن را در تلفن‌های هوشمند مشاهده نکرده‌ایم.
تبلیغات

این منبع، تلفن X Phone موتورولا را محصولی انقلابی دانسته که سامسونگ و اپل را تحت فشار قرار خواهد داد، تلفنی که با تمام محصولاتی که تا به امروز معرفی شده‌، متفاوت است و قرار است قواعد بازار تلفن هوشمند را در هم بریزد.

از زمانی که گوگل، موتورولا را از آن خود کرد، تا به امروز همه منتظر محصول مشترک این دو شرکت بوده‌اند، اما تا به امروز محصول خاصی از موتورولا عرضه نشده و روال کاری شرکت شبیه به قبل بوده است. گوگل نیز ترجیح داده تا نظر شرکای سخت‌افزاری اندروید را مثبت نگاه دارد و حتی محصولات نکسوس خود را نیز توسط آن‌ها تولید و عرضه کرده است. اما به نظر می‌رسد در پشت صحنه، گوگل سرمایه‌گذاری بزرگی را برای تولید یک تلفن اختصاصی توسط موتورولا انجام داده است.

براساس گزارش تازه در مورد ایکس فون، گوگل مدت‌ها است که روی نرم افزار و سخت افزار این تلفن کار می‌کند و قابلیت‌های منحصر به فردی را برای آن در نظر گرفته است. نرم افزار جدید ایکس فون ترکیب منحصر به فردی از تمام سرویس‌های گوگل است که پیش از این در هیچ تلفنی وجود نداشته است.

در ادامه این گزارش آمده که تلفن X-Phone در کنفرانس Google I/O معرفی خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید محصول مشترک گوگل و موتورولا چه طور خواهد بود و آیا واقعا می‌تواند بازار تلفن‌های هوشمند را متحول کند یا تنها با یک محصول اندرویدی مشابه رو‌به‌رو خواهیم شد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات