ال جی فروش تلویزیون 55 اینچ OLED خود را از هفته آینده آغاز می‌کند

پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی اولین بار در نمایشگاه CES دو سال پیش از تلویزیون OLED خود پرده‌برداری کرده و این تلویزیون را در CES امسال نیز مجددا معرفی کرد. اما بالاخره این کمپانی کره‌ای پیش‌فروش تلویزیون 55 اینچ OLED خود را در کره جنوبی آغاز کرده و تحویل آن به خریداران از هفته آینده انجام خواهد شد. قیمت این تلویزیون در حدود 10 هزار دلار تعیین شده است و براساس اعلام ال‌جی تا به حال 100 نفر آن را پیش خرید کرده‌‌اند.
تبلیغات

برای مقایسه بهتر ال جی در ماه گذشته حدود 300 دستگاه تلویزیون 84 اینچ 4K را در کره جنوبی به فروش رسانده، تلویزیونی که دفتر ال جی در ایران نیز هفته گذشته ورود آن را به بازار کشور جشن گرفت.

ال جی احتمالاً اولین تولید کننده تلویزیون است که محصول OLED خود را به صورت عمده تولید و روانه بازار کرده است. این کمپانی کره‌ای همچنین اعلام کرده که قصد دارد میزان فروش تلویزیون‌های HDTV خود را در سال 2013 نسبت به 2012 حدود 15 درصد افزایش دهد. ال جی تلویزیون‌های سال جاری خود را به همراه فناوری‌های Smart TV و 3D روانه بازار خواهد کرد.

هنوز سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان مطرح تلویزیون، محصولات OLED خود را وارد بازار نکرده‌اند اما سامسونگ قیمت تلویزیون OLED خود را حدود 11 هزار دلار تعیین کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات