پیش‌فروش سونی ایکسپریا Z آغاز شد

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
گوشی هوشمند 5 اینچی سونی به‌زودی در بازارهای بریتانیا عرضه خواهد شد. این کمپانی ژاپنی از امروز پیش‌فروش این محصول خود را آغاز کرده و کسانی که اقدام به پیش‌خرید نمایند، نه‌تنها می‌توانند یک روز زودتر از سایرین این دستگاه را دریافت کنند، بلکه یک جفت هدفون مدل MRD-1R سونی را نیز دریافت خواهند کرد.
تبلیغات

پیش‌فروش تلفن هوشمند جدید سونی، یعنی Xperia Z آغاز شده است. تحویل گوشی‌های پیش‌فروش شده از روز 28 فوریه، یعنی یک روز زودتر از ارائه آن در فروشگاه‌هایی چون آمازون، آغاز خواهد شد.

سونی برای کسانی که اقدام به پیش‌خرید ایکسپریا Z نمایند، یک جفت هدفون MRD-1R به ارزش 299 دلار را نیز به‌عنوان اشانتیون ارائه می‌کند. این گوشی ابتدا در بریتانیا توسط سرویس‌دهنده‌های مخابراتی با قیمت 69 پوند و مبلغ قرارداد 34 پوند در ماه ارائه می‌گردد.

سونی ایکسپریا Z مدتی پیش در نمایشگاه CES معرفی شد. این گوشی هوشمند ضدآب مجهز به یک نمایشگر 5 اینچ و یک دوربین 13 مگاپیکسل (با قابلیت ضبط ویدئوی 1080p) در پشت است. دوربین جلوی این گوشی دارای سنسور 2 مگاپیکسل (720p) است و پردازنده آن کوالکام Snapdragon S4 چهارهسته‌ای با فرکانس کلاک 1.5 گیگاهرتز است. همچنین این دستگاه دارای 2 گیگابایت حافظه رم است و از اندروید آینبات پاستیلی بهره می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات