عینک گوگل با هدفون القای استخوانی

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
براساس اظهارات قبلی گوگل قرار است که اولین نسخه از عینک جدید این کمپانی معظم در سال 2013 به صورت رسمی دردسترس افراد قرار بگیرد ؛ اما هم‌اکنون اسنادی مربوط به این عینک در FCC مشاهده شده است. در این اسناد اطلاعات جدیدی در رابطه با وای فای، شارژر و هدفون این گجت پوشیدنی، افشا شده است.
تبلیغات

البته هنوز مشخص نیست که این نمونه دقیقاً همان مدلی باشد که قرار است به دست توسعه دهندگانی که در کنفرانس Google I/O سال گذشته سفارش داده‌اند برسد یا نه. با توجه به این اسناد عینک گوگل از پروتکل 802.11b/g/n و فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای وای فای استفاده خواهد کرد. البته سند دیگری نیز در FCC مشاهده شده است که تنها مربوط به پروتکل‌های 802.11b/g می‌شود، بنابر این هنوز به‌طور قطعی نمی‌توان نظری در این رابطه داد. نکته دیگری نیز که در این اسناد مشاهده شده است مربوط به نحوه شارژ این گجت است، در یکی از این اسناد شارژر USB و در لیست دیگری از رابطی با عنوان Barrel به‌عنوان شارژر نام برده شده بود.

اما احتمالاً مهم‌ترین نکته‌ای که از این اسناد مشخص شده است، وجود قطعه لرزانی در این عینک است که با تماس با سر کاربر، صداهای مربوطه را در گوش کاربر القا می‌کند. این دستگاه احتمالاً از همان تکنولوژی القای استخوانی که در نمایشگاه CES شاهد آن بودیم، استفاده خواهد کرد. البته تا زمانی که آن را از نزدیک نبینیم نمی‌توانیم نظر قطعی دهیم.

این اسناد اطلاعات دقیق دیگری در رابطه با عینک گوگل به ما نمی‌دهند, اما نشانه خوبیست تا بدانیم این گجت به‌زودی به دست توسعه دهندگانی که 1500 دلار بابت جاه‌ طلبانه‌ترین محصول گوگل داده‌اند، خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات