Smarty Ring، حلقه هوشمند برای کنترل تلفن‌های هوشمند

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
با ما همراه باشید تا با Smarty Ring، حلقه هوشمند آشنا شویم.
تبلیغات

محبوبیت ایده‌های جذاب گجت‌های کوچک و بزرگ پوشیدنی این روزها به اوج خود رسیده است. از ساعت‌ گرفته تا عینک‌های شما می‌خواهند هوشمند شوند. حتی حالا قرار است حلقه‌ای که در انگشتتان قرار می‌دهید نیز هوشمند شود و شما را در آگاهی و استفاده از تلفن‌ یا تبلتتان یاری کند.

 به نظر می‌رسد دنیای تلفن‌ هوشمند و تبلت‌ و ساعت هوشمند آماده برای گذر به مرحله‌ دیگری باشد. مرحله‌ای که دیگر قرار است هر چه بر تن می‌کنیم یا هر چه از آن استفاده می‌کنیم به نوعی به این گجت‌های همیشه همراهمان متصل شوند.

 حالا وقت آن است که یک حلقه هوشمند، برای کنترل و آگاهی از اتفاقاتی که در تلفن هوشمندتان می‌افتد کافی باشد. این ایده‌ای است که در پس طراحی Smarty Ring قرار داد. ایده‌ای که به این گجت اجازه می‌دهد از طریق بلوتوث به ابزارهای هوشمند شما متصل شود و شما را از تماس‌ها، پیغام‌ها و دیگر موارد ضروری تلفنتان آگاه کند. آیا شما هم همیشه در معرض خطر فراموش کردن تلفن همراهتان در مکان‌های عمومی یا دزدیده شدن آن هستید؟ نگران نباشید، تنها کافی است تا سی قدم از این حلقه هوشمند فاصله بگیرید تا صدای بوق حلقه شما را به این فکر بیندازد که چیزی را  در پشت خود جای گذاشته‌اید. 

همچنین بر اساس صفحه این پروژه در شبکه Indiegogo، که برای جذب سرمایه جهت اجرای پروژه‌ها راه اندازی شده، ابزارهای iOS و اندرویدی که بلوتوث آن‌ها نسخه 4.0 است از این حلقه پشتیبانی می‌کنند. البته در حال حاضر وضعیت جذب سرمایه برای این استارت‌اپ چندان خوشبینانه نیست و از ابتدای نوامبر تاکنون تنها 6500 دلار از 40000 دلار سرمایه لازم برای اجرای پروژه جمع‌آوری شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات