تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی تلفن Galaxy J سامسونگ

یک‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تیزر تبلیغاتی مربوط به تلفن Galaxy J که در واقع نسخه ارتقاء یافته گلکسی اس 4 به شمار می‌رود را منتشر کرده است. این تلفن از سخت افزار شبیه به گلکسی نوت 3 در کنار صفحه نمایش 5 اینچ AMOLED بهره می‌برد.
تبلیغات

در تیزر تبلیغاتی Galaxy J ابتدا نشان داده می‌شود که حرف J نشان دهنده Just fit, Just Simple و Just Elegant (فقط ساده، اندازه و زیبا ) است. این ویدیو برای کشور تایوان ساخته شده است. چندی پیش در زومیت خواندید که سامسونگ دعوتنامه رونمایی Galaxy J در تایوان را ارسال نموده و حالا تیزر تبلیغاتی این تلفن نیز منتشر شده است.

طی هفته‌های اخیر شایعات بسیاری مبنی بر استفاده از بدنه فلزی در گلکسی اس 5 به گوش رسید و حتی تصاویری از قاب فلزی منتسب به این تلفن نیز به بیرون درز کرد. در چند ثانیه پایانی این تیزر تصویر یک تلفن به همراه عبارت Just for you نمایش داده می‌شود که به اعتقاد فون آرنا مربوط به گلکسی اس 5 با بدنه فلزی است. این وب سایت معتقد است که بالاخره سامسونگ متوجه شده که طرفداران محصولات این شرکت از آن‌ها می‌خواهند تا پلاستیک را کنار گذاشته و در عوض از بدنه فلزی در پرچم‌داران اندرویدی خود استفاده نماید. اما من با تماشای چند باره این تیزر، چنین حسی نداشتم و بعید می‌دانم فریم‌های آخر تیزر مربوط به گلکسی اس 5 باشند.

گفته می‌شود، تلفن Galaxy J مجهز به پردازنده Snapdragon 800، سه گیگابایت حافظه رم است و از شبکه LTE-A پشتیبانی می‌کند. در واقع این محصول همان گلکسی اس 4 است که به سخت افزار گلکسی نوت 3 تجهز شده است.

احتمالا سامسونگ تلفن Galaxy J را وارد بازارهای جهانی نیز خواهد کرد تا بتواند در فصل فروش تعطیلات آخر سال فروش خوبی را تجربه کند. در حال حاضر سامسونگ فبلت گلکسی نوت 3 را وارد بازار جهانی نموده است، اما این تلفن برای افرادی که به دنبال تلفن 5 اینچی هستند جذاب نیست و از طرفی گلکسی اس 4 در مقابل پرچمداران دیگر شرکت‌ها مانند Xperia Z1 یا LG G2 از سخت افزار ضعیف‌تری برخوردار است. به همین دلیل ممکن است سامسونگ بخواهد خلاء فعلی را با گلکسی J پر کند و آن را برای رقابت با پرچمداران دیگر کمپانی‌ها عرضه نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات