تماشا کنید: ال‌جی جی‌ 2 در مقابل لومیا 1520

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت فون‌آرنا دو تلفن‌هوشمند لومیا 1520 و ال‌جی جی 2 را در مقابل یکدیگر قرار داده است. هرچند که این دو تلفن از لحاظ اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش تفاوت فاحشی بایکدیگر دارند، اما دیدن این ویدیو خالی از لطف نیست. لومیا 1520 دارای صفحه‌ی نمایش 6 اینچی و ال‌جی 2 دارای یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی است.
تبلیغات

این دو تلفن هوشمند از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری بسیار شبیه به‌هم هستند. برای مثال هر دو از یک پردازنده، حافظه‌ی رم و همچنین پردازنده‌ی گرفیکی بهره می‌برند. ال‌جی جی 2 از لحاظ مدیریت چند وظیفه‌گی بسیار بهتر از رقیب خود عمل می‌کند، برای مثال تماشای ویدئو در پنجره‌ای قابل حرکت یکی از توانایی‌های ال‌جی 2 است که شاید کاربرد بسیار کمتری داشته باشد.

لینک دانلود ویدیو

نوکیا نیز در این رقابت، با رابط گرافیکی بهتری برای استفاده از دوربین و همچنین ثبت تصاویری با کیفیت بالاتر، گوی سبقت را از حریف کره‌ای خود ربوده است. اما در مورد ثبت تصاویر ویدئویی، نرم‌افزار و رابط کاربری آن جای کار بسیاری را دارد، از‌این‌رو ال‌جی در این مورد نیز برتری نسبی بر لومیا 1520 دارد.

اما ال‌جی جی 2 ویژگی‌هایی دارد که آن را در وضعیت بهتری قرار می‌دهد که از جمله‌ی آن می‌توان به وجود فرستنده اینفرارد و همچنین خروجی ویدئو اشاره کرد. در پایان شاید بتوان ال‌جی جی 2 را به دلیل قابلیت تنظیم پذیری بالا و همچنین برخورداری از امکانات بیشتر، برتر میدان دانست در حالی که نوکیا از یک صفحه‌ی نمایش بزرگتر و قیمت کمتر بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات