بینگ برای اندروید، تصاویر پس‌زمینه‌ گوشی را هر روز عوض می‌کند

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
یکی از جذابیت‌های موتور جستجوی بینگ مایکروسافت، تصاویر بی‌نظیر پس‌زمینه‌ی آن است که حالا مایکروسافت از طریق اپلیکیشن به گوشی‌های اندرویدی آورده است.
تبلیغات

اگر شما نیز جزو افراد تنوع‌طلب هستید و دوست دارید تا تصویر پس‌زمینه‌ی تلفن‌همراه اندرویدیتان در بازه‌های زمانی مشخصی عوض شود، مایکروسافت اپلیکیشن مربوطه را برای شما ارائه داده است. مایکروسافت با ارائه‌ی به‌روزرسانی برای نسخه‌ی جدید اپلیکیشن بینگ، علاوه بر تجدید رابط کاربری آن، امکان تعویض خودکار تصویر پس‌زمینه را نیز همچون نسخه‌ی دسکتاپ درنسخه‌ی تحت اندروید، گنجانده است.

نسخه‌ی 4.2.0 اپلیکیشن بینگ هم‌اکنون برای کاربران اندروید در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید با کلیک در اینجا، به صفحه‌ی دانلود این اپلیکیشن بروید.

مطمئنا اگر نسخه‌ی دسکتاپ این نرم‌افزار را استفاده کرده باشید، به ارزش آن پی خواهید برد. چراکه این اپلیکیشن علاوه بر ایجاد تنوع در محیط دسکتاپ پی‌سی، کاربران را از لذت تماشای زیباترین مناظر طبیعی، معماری و ... بهره‌مند می‌کند.

به‌اعتقاد من، این اپلیکیشن یکی از بهترین محصولات توسعه داده شده توسط مایکروسافت است، چراکه علاوه بر موارد ذکر شده، حس کنجکاوی شما را با نمایش یک تصویر زیبا برانگیخته و شما را وادار به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تصویر مورد نظر می‌کند که نتیجه‌ی آن آشنایی بیشتر با اماکن تاریخی، فرهنگ‌ها و درنتیجه شناخت بیشتر با حیات در نقاط مختلف کره‌ی زمین است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات